رئیس پلیس پایتخت:

نظم و امنیت جامعه متأثر از تلاش کلانتری‌هاست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نظم و امنیت جامعه، متأثر از انضباط و تلاش نیروی انتظامی به‌ویژه کلانتری‌هاست.
کد خبر: ۳۶۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 24October 2019

نظم و امنیت جامعه متاثر از انضباط و تلاش کلانتری هاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بازدید از پلیس پیشگیری در سخنانی با اشاره به اینکه پلیس پیشگیری ازجمله پلیس‌های فعال و ویژه مجموعه نیروی انتظامی تهران بزرگ است، اظهار داشت: تلاش کنید مشکل‌گشای مردم و دادخواه مظلومان و ستم‌دیدگان باشید.

وی افزود: حالا که مشکلات و مسائل مردم با دستان شما حل و فصل می‌شود و با تلاش شما، گره از مشکلات آنان باز می‌شود، فرصت مغتنمی است که باید با خدمتی صادقانه و مضاعف قدردان آن باشید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با قدرت جلوی کسانی که حق مردم را ضایع می‌کنند بایستید و از حقوق مظلومان و ستم‌دیدگان دفاع و جامعه را از لوث وجود مجرمان و متخلفان و کسانی که به حقوق مردم تعرض می کنند پاک کنید.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه سنگ صبور مردم باشید، عنوان کرد: تلاش کنید که از لحظه لحظه وقتتان در مسیر خدمت به مردم و حل و فصل مشکلات آنان استفاده کنید و بدانید که حل مشکلات دیگران بزرگترین باقیات الصالحات است.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه کلانتری‌ها باید الگوی نظم و انضباط باشند و هیچ‌گونه بی نظمی در این حوزه پذیرفته نیست، بیان کرد: هرچه کلانتری‌های ما بیشتر پایبند نظم انضباط باشند به همان اندازه خدمت‌رسانی به مردم بیشتر و بهتر و مفیدتر خواهد بود؛ از این رو توجه به این مهم حیاتی و کاربردی است.

این مقام انتظامی با تأکید بر لزوم توجه ویژه به ورزش و حفظ آمادگی جسمانی و همچنین حضور گسترده و مستمر برنامه‌های مذهبی از جمله نمازهای جماعت، بیان کرد: توجه به مسائل اعتقادی و رعایت نظم و انضباط دو رکن رکین در نیروی انتظامی هستند که باید مورد مداقه و توجه باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار