معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری 130 برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «سعید برومندزاده» گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، 130 برنامه در قالب 25 عنوان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ - 28October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «سعید برومندزاده» معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» از 7 تا 13 آبان برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته اشاره کرد و افزود: در این راستا 130 برنامه در قالب 25 عنوان در سطح استان برگزار می‌شود.

برومندزاده عنوان کرد: عزاداری هیئت‌های دانش آموزی در سطح استان به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در روز سه‌شنبه 7 آبان و آذین‌بندی و فضابندی مناسب در مدارس متناسب با هفته بسیج دانش‌آموزی، نواختن زنگ ایثار در مدارس و سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس در مدارس در روز چهارشنبه هشت آبان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان است.

وی از برگزاری یادواره‌های متعدد شهدای دانش‌آموز در مدارس استان در روز پنجشنبه 9 آبان خبر داد و گفت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار فرهنگیان و مسئولان با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های مهم این روز است.

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روز جمعه 10 آبان دانش‌آموزان بسیجی در مصلی‌های نماز جمعه حضور یافته و در فرایند برگزاری نماز جمعه مشارکت می‌کنند، عنوان کرد: در این روز همچنین سخنرانی مسئولان واحد‌های دانش‌آموزی و فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه و همایش پیاده‌روی از امامزاده عبدالله (ع) تا یادمان شهدای گمنام را خواهیم داشت.

برومند‌زاده برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع استکبار‌ستیزی و برگزاری همایش بزرگ بانوان انقلاب با عنوان نهضت «ما زنده‌ایم» در یاسوج با حضور 900 نفر از بانوان را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی امسال عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه 12 آبان دیدار دانش‌آموزان نخبه با نماینده ولی فقیه در استان و تجلیل از نخبگان بسیجی دانش‌آموز را خواهیم داشت و حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسم روز 13 آبان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار