وصیتنامه پاسدار شهید حسین رجبعلی‌زاده/ نماز را به پای دارید و امر بمعروف و نهی از منکر پیشه کنید

پاسدار شهید حسین رجبعلی‌زاده در وصیتنامه خود آورده است: «نماز را به پای دارید و امر بمعروف و نهی از منکر پیشه کنید و به مرحله اجرا گذارید در راه پیشه کردن فضایل اخلاقی وطرد و دوری از رزایل اخلاقی باشید در زندگی گذشت مردانگی انفاق و... وغیره را سرمشق قرار دهید با یکدیگر مهربان و برادر باشید و ذکر خدا را همیشه بر زبان بیاورید.»
کد خبر: ۳۶۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ - 01November 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حسین رجبعلی‌زاده» دوازدهم بهمن ۱۳۴۷ در تهران چشم به جهان گشود. وی مورخ دوازدهم مهر ۱۳۶۴ در کردستان سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت نامه پاسدار شهید حسین رجبعلی زاده /

متن وصیت‌نامه شهید «حسین رجبعلی زاده» به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم ۖ وَ إِن یَخذُلکُم فَمَن ذَا الَّذی یَنصُرُکُم مِن بَعدِهِ وَ عَلَى اللَّهِ فَلیَتَوَکَّلِ المُؤمِنونَ (۱۱۰ ال عمران)

اگر شما را خدا یاری کند محال کسی بر شما غالب آید و اگر به خواری وا گذارد آن کیست که بتواند بعد از آن شما را یاری کند اهل ایمان باید تنها به خدا اعتماد کنند.

بنام خداوند یاری‌دهنده مستضعفان و سلام بر حضرت حق مهدی موعود (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و درود بر تمامی رزمندگان و شهدا از صدر اسلام تا کنون و ملت قهرمان و شهید پرور ایران و خانواده عزیزم:

۱- در ابتدا خانواده دوستان و فامیل و عزیزانم را وصیت می کنم به کسب تقوا و پرهیزکاری و اطاعت از رسول اکرم (ص) و خاندان او و نائب امام عصر و یادگیری قرآن و احادیث و روایات ائمه از خداوند متعال خواهانم که همه شما را در این راه پیروز و سرافراز کند.

٢- وصیت دیگرم این است که در مشکلات و مشقات صابر و بردبار باشید و مسائل دنیوی شما را از انجام دادن وظایفتان بازندارد.

٣- وصیت دیگرم این است که نماز را به پای دارید و امر بمعروف و نهی از منکر پیشه کنید و به مرحله اجرا گذارید در راه پیشه کردن فضایل اخلاقی و طرد و دوری از رذایل اخلاقی باشید در زندگی گذشت، مردانگی، انفاق و غیره را سرمشق قرار دهید با یکدیگر مهربان و برادر باشید و ذکر خدا را همیشه بر زبان بیاورید.

از شما تقاضا دارم در نبودن من گریه نکنید و اگر خواستید گریه کنید به یاد حضرت اباعبدالله و انصارش گريه کنید.

خدای متعال را سپاس و تشکر می گویم از اینکه این سعادت بزرگ را نصیب بنده حقیرش نموده است.

در دعاهایتان امام و رزمندگان را فراموش مکنید و برای هر چه زودتر ظهور حضرت حق دعا کنید.

دوست دارم این بار مردانه بجنگم.

بنده حقیر و شکرگزار حسین رجبعلی زاده  

دعای  همیشگی رزمندگان خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام 1364/06/06»

انتهای پیام/ 821

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار