فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مطرح کرد؛

ناکام ماندن آمریکا از تحریم‎های ایران

سردار مرتضی کشکولی با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران شکست خورده است، گفت: امروز دشمنان تحریم غذا و دارو را علیه ایران در دستور کار قرار داده‌اند، این نشان می‌دهد که استکبار جهانی هیچ‌گاه به اندازه پَر کاهی مدافع منافع ملت ایران نیست.
کد خبر: ۳۶۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸ - 28October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» امروز در جلسه شورای هفته دانش‌آموزی لرستان، ضمن تاکید بر ارتقای راهپیمایی ۱۳ آبان از دانشجویی و دانش‌آموزی به عموم مردم، اظهار داشت: امسال شاهد راهپیمایی باشکوهی از سوی اقشار مختلف جامعه در  این روز خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با آگاهی کامل نام آمریکا را شیطان بزرگ نهادند چراکه هر حکم صادر شده از سوی این کشور جز شرارت و ظلم نبوده و نیست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تلاش همیشگی استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دشمن همواره با حمایت از نیروهای ضد انقلاب و معاند و همچنین پشتیبانی دائمی از جنگ‌ها و فتنه‌ها و تصویب بودجه سعی در براندازی انقلاب اسلامی ایران را دارد اما چیزی جز شکست مفتضحانه نصیبش نشده است.

کشکولی بیان داشت: طی سال‌های اخیر نیز آمریکا با اعمال تحریم‌های سخت و فلج‌کننده در تلاش بوده که نظام و ملت ایران را سرکوب کند، حال اینکه مردم مقاوم‌تر از همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده و استقامت کرده‌اند.

وی به نتایج نظرسنجی انجام شده در مهرماه گذشته از مردم لرستان اشاره کرد و گفت: در این نظرسنجی ۸۰ درصد مردم استان پای کار انقلاب اسلامی هستند و اطاعت از رهبری را بر خود لازم دانسته و استقلال کشور را با وجود تحریم حفظ خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران شکست خورده است، افزود: امروز دشمنان تحریم غذا و دارو را علیه ایران در دستور کار قرار داده‌اند، این نشان می‌دهد که استکبار جهانی هیچ‌گاه به اندازه پَر کاهی مدافع منافع ملت ایران نیست.

وی افزود: دشمنان انقلاب هر کاری که از دستشان برآمد را انجام دادند و از هیچ جنایتی کوتاهی نکردند و این اواخر آنقدر درمانده شده بودند که برای دولتمردان ما درکشور خود محدود رفت و آمد ایجاد میکردند.

کشکولی با بیان اینکه قدرت امروز بشدت قدرت آمریکا افول کرده اظهار داشت: ۴ استراتژی آنها شامل حفظ امنیت صهیونیست ها، امنیت شرکای خود در منطقه، امنیت شهروندانشان و همچنین امنیت انرژی در منطقه با شکست کامل مواجه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برخی ها رئیس جمهور آمریکا را دیوانه خطاب می کنند اما من فکر می کنم ترامپ‌ دیوانه نیست، او واقعیت همه سیاستمداران آمریکایی ها است، سیاستی که متکی بر پول است و حاصل این سیاست را می توان در رفتارشان با عربستان دید.

وی ادامه داد: امام (ره) با آگاهی کامل آمریکا را شیطان بزرگ نام نهاد زیرا چیزی غیر از شرارت از او مشاهده نمی شود تا آنجا که اروپا هم این را فهمیده‌ است.

سردار مرتضی کشکولی گفت: کودتای ۲۸ مرداد و تلاش های آنها برای ایجاد آشوب در کشور، تحریک عراق به جنگ، حمایت از منافقین،حمایت از وهابیت و شبکه های معاند و حمایت از فتنه ها همه و همه از نمونه های بارز در عملکرد این شیطان بزرگ است.

کشکولی مردم لرستان را شیفته نظام و انقلاب و ولایت فقیه دانست و گفت: بر طبق نظرسنجی های دقیق میدانی بالغ بر ۸۰ درصد مردم استان پای کار انقلاب هستند و اطاعت از رهبر را سرلوحه کار خود می‌دانند لذا از همه مسئولان دلسوز خواهش می‌کنم که از هیچ خدمتی در جهت رفاه و آسایش این مردم قدرشناس کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها