مدیرکل حفظ اثار دفاع مقدس فارس:

خانواده‌های شهدا الگویی برای جامعه هستند

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی گفت: خانواده های معظم شهدا الگوی جامعه هستند بنابراین باید قدر خانواده‎های معزز آنها را دانست.
کد خبر: ۳۶۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ - 31October 2019

خانواده های شهدا الگویی برای جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای محله شیشه گری شیراز با بیان اینکه باید قدر خانواده های معزز شهدا را دانست و احترامشان برای همه واجب است اظهار داشت: خانواده‎های معظم شهدا الگوی جامعه هستند چراکه فرزندانشان در راه اعتلای انقلاب اسلامی قدم برداشتند و در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند و شهید شدند.

کوشکی تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نماز اهیت زیادی می دادند و خیلی از رزمندگان که شهید شدند ویزگی خاصی داشتند همانند احترام به والدین و برپایی نماز در سر وقت را تاکید داشتند که همه ما باید از شهدا الگو بگیریم و به وصیت های شهدا عمل کنیم تا انقلاب اسلامی از گزند دشمنان مصون بماند.

وی افزود: ادامه راه شهدا باعث ایجاد امنیت و آرامش در جامعه می شود و همه مسئولین و دلباختگان نظام باید در این راه قدم بردارند و یکی دیگر از راه های امنیت جامعه نیز پاسداشت خانواده های محترم شهدا است.

در پایان این مراسم از 43 خانواده شهید محله شیشه گری شیراز با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار