نمایش اقتدار ارتش(۳۳)/ امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران خبر داد:

انهدام پهپادی که بدون اطلاع پدافند هوایی وارد منطقه رزمایش شد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به انهدام موفق پهپادهای دشمن فرضی در رزمایش محمد رسول‌الله(ص) گفت: پس از انهدام دو پهپاد دشمن فرضی طبق سناریو، یک پهپاد دیگر نیز بدون اطلاع قبلی کارکنان پدافند، وارد فضای منطقه شد که با شلیک سومین موشک، مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.
کد خبر: ۳۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ - 27December 2014

انهدام پهپادی که بدون اطلاع پدافند هوایی وارد منطقه رزمایش شد

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) ارتش در پایگاه دهم شکاری برادران شهید دلحامد چابهار در جمع خبرنگاران با تمجدید از عملکرد موفق کارکنان پدافند هوایی و همچنین آزمایش موفق سامانه مرصاد اظهار داشت: طبق سناریو قرار بود دو هدف با فاصله زمانی پنج ثانیه به ما نزدیک شوند، که این دو ریز پرنده با دو فروند موشک مورد هدف قرار گرفتند.

وی افزود: بعد از این عملیات، یک پهپاد دیگر نیز بدون اطلاع قبلی کارکنان پدافند، وارد فضای منطقه شد که با شلیک سومین موشک، مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد.

اسماعیلی با اشاره به قابلیتهای سامانه مرصاد گفت: این سامانه قابلیت درگیری با چند هدف را بهصورت همزمان داراست.

وی با اشاره به تلاش کارکنان پایور و وظیفه در این قرارگاه، آنها را سربازان خالص ولایت دانست و تاکید کرد: این مملکت صاحب دارد و این جوانان اجازه نمیدهند هیچ هواپیمای با سرنشین مثل هواپیمای ایساف که به زمین نشانده شد و هیچ هواپیمای بدون سرنشین مثل RQ۱۷۰ و هرمس از فضای این مملکت عبور کنند.

لازم به ذکر است پس از شلیک موفق سه موشک شلمچه امیر اسماعیلی، با در آغوش گرفتن و دیدهبوسی با عوامل اجرای عملیات، از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار