بیانیه سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد؛

یوم‌الله ۱۳ آبان روز اعلام برائت و فریاد كوبنده خشم و نفرت علیه استكبار آمریكایی است

سازمان بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ - 03November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سازمان بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۳ آبان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است‌:

یوم‌الله ۱۳ آبان روز اعلام برائت و فریاد كوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استكبار‌ستیز ایران اسلامی علیه استكبار آمریكایی است.

۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند و دسیسه شیطان بزرگ، مقابله با زورگویی و روز فرو ریختن هیمنه‏ پوشالی سلطه‏ آمریكایی در ایران و جهان است.

این روز نماد طمع‌ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیش‌قراولی جوانان همیشه در صحنه و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است.

پر واضح است كه روند مواجهه نظام سلطه و استكبار با انقلاب اسلامی در یكی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین مراحل خود قرار دارد و با توجه به اقدامات خصمانه نظام سلطه در بدعهدی‌ها و پیمان‌شكنی‌ها، اینک كمتر كسی از ملت بزرگ ایران را می‌توان یافت كه با این همه خصومت بتواند به آمریكا اعتماد داشته باشد.

آمریکای جهانخوار امروز تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی خود را به كار گرفته است تا شاید بتواند كینه چندین ساله خود را از فرزندان عاشورایی امام و رهبری كه بارها ضربه شصت آنها را از قلب تهران در لانه جاسوسی تا اعماق خلیج فارس با تمام وجود درک کرده؛ خالی كند. 

دشمن در این راستا از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم‌های خلاف قوانین و حقوق بین‌الملل و چه غیرمستقیم با نا‌امن كردن منطقه از طریق به خاک و خون كشیدن هزاران بی‌گناه غیرنظامی در یمن و ایجاد فتنه در عراق و سوریه و لبنان فروگذار نمی‌كند.

اصحاب رسانه کهکیلویه و بویراحمد ضمن عمل به وظیفه تخصصی و متعهدانه خود در آگاهی‌بخشی و تبیین روحیه استكباری شیطان بزرگ و كمک به خنثی‌سازی جنگ روانی دشمنان ملت بزرگ ایران در تصویر سازی معكوس از وضعیت کشور، از عموم مردم شریف استان  دعوت به‌عمل می‌آورد تا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت نموده و با سر دادن فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از همه‌ دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها علیه نظام و انقلاب اعلام بدارند. 

رسانه‌های مختلف استان نیز همچون گذشته با آمادگی کامل برای پوشش و بازتاب حماسه‌آفرینی مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد، همگام با دیگر قشرهای همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار