گام دوم/ عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی:

آبادانی ایران در گرو مقید بودن به بیانیه گام دوم است

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، آبادانی کشور و خلاصی از مشکلات جاری را در گرو اطاعت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۳۶۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ - 03November 2019

آبادانی ایران در گرو مقید بودن به بیانیه گام دوم استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) خانه ملت، ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار داشت: فردا چهلمین سالگرد فریاد ملت ایران در نفی پذیرش سلطه جهانی و فریاد بلند استقلال ملت ایران است.

وی افزود: جامعه به شکل آرمانی‌اش محقق نخواهد شد مگر اینکه قبل از آن نهادهای اداره‌کننده کشور، آرمانی شکل گرفته باشد. انقلاب اسلامی در حالی به پنجمین دهه زندگی اش پا گذاشت که دشمنانش آرزوی شکست آن را داشتند اما دوستانش امیدوارانه سربلندی ملت را نظاره گر بودند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران و برای ادامه این راه روشن به تبیین دستاوردهای شگرف ۴ دهه گذشته پرداخته و توصیه‌های اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ را ارائه کردند.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: گام دوم انقلاب تجدید مطلعی خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان بود و به مثابه منشوری برای خودسازی جامعه پردازی و تمدن سازی خواهد بود و فصل جدید زندگی اجتماعی را برای ملت ایران رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب، ملت ایران را به آرمان بزرگ تمدن‌سازی می‌رساند، گفت: از طریق جوان انقلابی دانا و کاردان، انقلاب اسلامی به آرمان‌هایش دست خواهد یافت. درست گفت آن عزیز ورزشکار که حل تمامی مشکلات در گرو حمایت از نائب امام زمان (عج) است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار