سفیر یمن در ایران:

ایران «امت اسلامی» را برای مبارزه با تروریست‌ها متحد کرد/ جنگ علیه يمن فقط از جانب «آل سعود» نيست

ابراهیم محمد الدیلمی با ابراز امیدواری نسبت به پایان یافتن تجاوز سعودی‌ها به یمن در آینده‌ای نزدیک، گفت: جنگ عليه يمن فقط از جانب عربستان و امارات نيست، بلکه آمريكایی‌ها، اسرائیلی‌ها و انگليسی‌ها نیز در اين جنگ حضور دارند.
کد خبر: ۳۶۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ - 05November 2019

ایران امت اسلامی را به مبارزه با تروریست‌ها متحد کرد/ آل سعود در جنگ علیه یمن تنها نیست«ابراهیم محمد الدیلمی» سفیر یمن در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درباره نقش ایران در ایجاد وحدت در بین امت اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ايران ملل اسلامی را هميشه به وحدت اسلامی دعوت و سعی می‌كند همايش‌هایی در این راستا برگزار كند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی حامی برنامه‌هایی است که امت اسلامی را به وحدت و مبارزه با طرح‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دعوت می‌کند، گفت: دعوت به وحدت اسلامی كه ايرانی‌ها آن‌را ترویج می‌دهند، دعوت برای همه امت اسلامی است تا مقابل طرح‌های آمريكايی‌ها و اسرائيلی‌ها بایستند.

سفیر یمن در ایران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی دعوت به وحدت اسلامی را از زمان پيروزی انقلاب اسلامی شروع کرده و هنوز هم ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: ايران هميشه در مقابله و مبارزه با تروريست‌هایی كه در اصل ایجاد آن‌ها یک طرح اطلاعاتی-امنیتی اسرائيلی‌ها و آمريكایی‌ها برای تجزیه كشورهای عربی و اسلامی بود، در كنار ملت‌های مسلمان ايستاده و خواهد ایستاد. 

الدیلمی در ادامه با اشاره به جنگی که آل سعود با چراغ سبز آمریکایی‌ها علیه یمن به راه انداخته است، تصریح کرد: حمله عربستان عليه يمن در پنج سال گذشته با مقاومت يمنی‌ها روبرو شده است؛ ملت یمن در آينده نیز با اقتدار با اين حملات مقابله خواهند كرد.

وی در پایان یادآور شد: جنگ عليه يمن فقط از جانب عربستان و امارات نيست، بلکه آمريكایی‌ها، اسرائیلی‌ها و انگليسی‌ها نیز در اين جنگ حضور دارند. اميدوارم این تجاوز در آينده نزديک پايان يابد و منطقه به سمت آرامش حرکت کند. 

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار