شهردار منطقه ۶ خبر داد؛

آماده‌سازی مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در خیابان طالقانی

«تورج فرهادی» از آمادگی کامل منطقه برای میزبانی مراسم ۱۳ آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه‌ی جاسوسی خبر داد و گفت: با هدف هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ۱۳ آبان تمهیدات و برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۶۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ - 03November 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ درباره برنامه‌های این شهرداری برای راهپیمایی روز استکبارستیزی اظهار داشت: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان از خیابان شهید قرنی تا مفتح آماده سازی شده و تمهیدات ترافیکی مخصوص برای مبادی ورودی و خروجی منتهی به محور طالقانی و مسیر‌های جایگزین این محور در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۶ همچنین از تمهیدات اندیشیده شده در حوزه خدمات شهری خبر داد و گفت: مسیر راهپیمایی نظافت و پاکیزه سازی شده و در طول و بعد از راهپیمایی نیز نیرو‌های خدمات شهری درحال خدمت رسانی خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی در روز ۱۳ آبان گفت: اجرای تئاتر در خصوص جنایات آمریکا و اسرائیل و پخش تصاویر و فیلم‌های مرتبط با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از جمله ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به برپایی غرفه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی در طول مسیر راهپیمایی اظهار داشت: غرفه‌های مختلف نظیر مبارزه با استکبار جهانی، انزجار از سیاست‌های منحوس ایالات متحده‌ی آمریکا با موضوع خوشنویسی شعار‌های مرتبط، ثبت حضور با موضوع برپایی ایستگاه عکاسی از حضور شهروندان در راهپیمایی ۱۳ آبان، بازی‌های رایانه‌ای و آموزشی ساخت ایران، روایت تصویر آگاهی‌رسانی در خصوص واقعه تاریخ ساز تبعید حضرت امام خمینی (ره)، غرفه‌های ورزشی و سلامت، غرفه‌های پذیرایی از جمله غرفه‌های برپا شده است.

فرهادی بیان داشت: دیوار نگاره‌ای نیز با موضوع تصاویر مرتبط با روز ۱۳ آبان با موضوع آگاهی رسانی در خصوص سه واقعه تاریخ ساز تبعید حضرت امام خمینی (ره)، ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در طول مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

شهردار منطقه ۶ همچنین از استقرار نیرو‌های آتش نشانی و اورژانس در مسیر راهپیمایی خبر داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار