تجلی خشم و انزجار جوانان تهرانی از آمریکا+ تصاویر

دانش‌آموزان مناطق مختلف تهران با حضور در راهپیمایی و حمل پلاکارد‌هایی با موضوع جنایات آمریکا انزجار خود را از سیاست‌های ضد بشری آمریکا در مقابل کشور‌های جهان اعلام کردند.
کد خبر: ۳۶۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی از ساعت ۹ صبح امروز (دوشنبه) در خیابان طالقانی و مقابل لانه جاسوسی آمریکا با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان آغاز شد.

تجلی خشم و انزجار جوانان تهرانی از آمریکا+ تصاویر

دانش‌آموزان مناطق مختلف تهران در قالب گروه‌هایی با حضور در راهپیمایی و حمل پلاکارد‌هایی با موضوع جنایات آمریکا انزجار خود را از سیاست‌های ضد بشری آمریکا در مقابل کشور‌های جهان اعلام کردند.

از جمله این پلاکاردها، تصاویری از کودکان جنگ زده است که نشان از یک میلیون کودک کشته شده توسط نیرو‌های آمریکایی و همپیمانانشان دارد.

تجلی خشم و انزجار جوانان تهرانی از آمریکا+ تصاویر

در حاشیه این راهپیمایی، نمایشگاه‌های متعددی از جمله نمایشگاه فرهنگسرای انقلاب با غرفه‌های فرهنگی و بخش‌های گوناگون در یکی از این غرفه‌ها برپا شده است که تصویری از دانش‌آموزان شهید و ماکت شهید فهمیده در آن به نمایش درآمده است. در غرفه دیگری جوانان با نشانه‌گیری تصویر ترامپ تیر خلاص به او و سیاست‌هایش پرتاب کردند.

نمایشگاه عکس 40 سال مبارزه با امپریالیسم شامل تصاویری از دسیسه‌های آمریکا و مقاومت مردم ایران از جمله نمایشگاه‌های برپاشده در طول راهپیمایی است. شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود مهمترین شعار راهپیمایان امروز است.

تجلی خشم و انزجار جوانان تهرانی از آمریکا+ تصاویر

در طول راهپیمایی بار‌ها راهپیمایان پرچم‌های آمریکا و اسرائیل و آدمک‌های ترامپ را به آتش کشیدند. نمایشگاه افول آمریکایی نیز با به نمایش گذاشتن قالب‌های یخ‌هایی با طرح پرچم آمریکا، افول قدرت این رژیم را به تصویر کشیدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها