سردار یدالله جوانی در راهپیمایی 13 آبان؛

آمریکا دشمن استقلال خواهی و استکبارستیزی ملت ایران است

سردار یدالله جوانی گفت: آمریکا همیشه دشمن استقلال خواهی، پیشرفت، هویت اسلامی و استکبارستیزی ملت ایران است.
کد خبر: ۳۶۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، صبح امروز به مناسبت یوم الله 13 آبان، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی با شکوه دانش آموزان کرجی برگزار شد.

در این مراسم سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مراسم راهپیمایی دانش آموزان کرجی ضمن تبریک این روز بزرگ به جوانان و نوجوانان اظهار داشت: ایرانیان غیور در یک چله استکبارستیزی و دفاع از محرومان موفق شده اند و توانسته اند که استکبار ستیزی را به ماورای مرزهای خود برسانند.

سردار جوانی گفت: درود خداوند بر چنین مردمی که نمونه مبارزه با استکبار هستند و مصداق مبارزه با ظالمین. ملتی که با تهدیدها و هر نوع توطئه دشمنان مبارزه کرده و امروز سرمشق سایر آزادی خواهان جهان شده اند.

وی در ادامه افزود: حوادث 13 آبان در سال های 43 و 57 و 58 در واقع نمونه حرکت مبتنی بر اعتقاد و عقلانیت انقلابی است. شاید کسانی در راه مبارزه با اسکتبار تردید ایجاد کنند، اما ملت هوشیار و معتقد ما می دانند که حرکت استکبارستیزی مبتنی بر آموزه های دینی ماست و از آن دست نخواهیم کشید.

جوانی با اشاره به معنادار بودن حرکت های انقلابی تصریح کرد: جوانان ما و دانش آموزان و دانشگاهیان می دانند که این حرکت مبتنی بر تعصب و هیجان نبوده است بلکه این حرکت برپایه دین مداری، خرد انقلابی و حفظ ارزش های انسانی است.

این مقام مسئول افزود: ملت ایران راه رفتن به قله های پیشرفت مادی و دینی را پیش روی خود دارد  و لذا امروز شما یک امر عبادی را انجام می دهید. فریادهای شما، شعارهای شما و حضور شما عبادت است. زیرا این کار اجرای دستور ولی فقیه زمان است بر علیه طاغوت زمان. شعار مرگ بر آمریکا شعار مومنین است و شعار کسانی است که خلوص در بندگی خود دارند.

وی گفت: در سالی که حکومت پهلوی سند بردگی و لایحه کاپیتولاسیون را به تصویب رساند حضرت امام راحل (ره) فریاد برآورد و همه را به فریاد زدن فراخواند و گفت به پا خیزید که ملت ما را فروختند.

وی خاطر نشان ساخت: در 13 آبان سال 1357 زمین دانشگاه تهران آغشته به خون جوانان ما شد و دانش آموزان و دانشجویانی که به امام خود لبیک گفتند در مقابل رژیم آمریکایی ایستادند و به شهادت رسیدند. در 13 آبان 1358 حرکت انقلابی و هوشمندانه و به هنگام دانشجویان مسلمان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود که در آن زمان به مرکز توطئه و جاسوسی تبدیل شده بود.

این مقام مسئول با اشاره به دشمنی شبکه های معاند خاطر نشان ساخت: امروز شبکه های مختلف به دنبال ایجاد تردید در اذهان جوانان ما هستند تا بگویند که مشکل آمریکا تصرف سفارتخانه اش است، اما همه می دانند که حرکت انقلابی و هوشمندانه دانشجویان در دفاع از منافع و استقلال ملت ایران است که با ریختن خون جوانان ما به دست آمده است.

وی گفت: در آن زمان امام راحل (ره) از اقدام به هنگام و هوشمندانه دانشجویان حمایت کرد و آن را حرکتی بزرگ و بیمه کننده انقلاب ایران دانست. 76 جلد کتاب منتشر شده از اسناد لانه جاسوسی نشان دهنده مشکل آمریکا با استقلال خواهی، پیشرفت، هویت اسلامی و استکبارستیزی ملت ایران است.

سردار جوانی با اشاره به جمله معروف حضرت امام راحل (ره) که «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» تصریح کرد: در زمانی که ایشان این جمله را فرمودند، شاید عده ای تصور کردند که امام با تجهیزات و قدرت آمریکا آشنایی ندارد، ولی امام آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ معرفی کرد. وی اعتقاد داشت اگر ملتی در انقلاب خود متحد باشد و با انسجام و بصیرت به راه خود ادامه دهد بدون شک خداوند متعال این اتحاد را یاری می بخشد.

وی گفت: در این 40 سال ثابت شده است آمریکا با تمام توانش شکست پذیر است و تنها کسی که هرگز شکست نخواهد خورد خداوند است.

در پایان این راهپیمایی با شکوه، بیانیه دانش آموزان در این راهپیمایی قرائت شد و حاضرین با فریادهای الله اکبر بندهای آن را مورد تایید قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها