مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی:

اسلام آمریکایی توطئه­‌ای برای مقابله با ماهیت اسلامی انقلاب است

حجت­‌الاسلام «غلامی» گفت: سیاستمداران ایالات متحده آمریکا برای مقابله با ماهیت اسلامی ملت ایران، اسلام آمریکایی را با محوریت سعودی‌ها که حاصل آن داعش و القاعده است راه اندازی کردند تا بتوانند در کنار اسلام سکولار و اسلام رحمانی که امروز برخی‌ها در کشور سخن از آن می­‌گویند در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) بایستند.
کد خبر: ۳۶۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 04November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام «غلامی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی در پایان راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان مردم تربت حیدریه اظهار داشت: امروز مفتخریم که اگر 40 سال پیش در مقابل آمریکایی‌ها ایستادیم صاحب عزت نفس، استقلال، اقتدار و پیشرفت شدیم، کما اینکه کشورهایی بودند که در این 40 سال به آمریکا و سعودی‌ها دل بستند و عاقبتشان ذلت و خاری شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر کجا که احساس ضعف کنند، از همان نقطه وارد می‌شوند، گفت: در اوایل انقلاب نقطه ضعف جمهوری اسلامی مسایل نظامی و عدم سازماندهی مناسب دفاعی بود، بر همین اساس جنگ 8 ساله را به راه انداختند که نتیجه آن پس از تقدیم دهها هزار شهید و ایثارگر، اقتدار، عزت و پیشرفت فوق‌العاده در عرصه‌های دفاعی و موشکی است.

غلامی خاطر نشان کرد: امروز آمریکایی‌ها نقطه، ضعف کشور را در مسایل اقتصادی یافتند و بر همین اساس جنگ اقتصادی را با تحریم‌های ظالمانه به راه انداختند که قطعا با مقاومت و ایستادگی ملت ایران و میدان دادن به جوانان مومن و انقلابی و بدون تکیه به بیرون از مرزها در عرصه‌های تولید از این میدان سخت هم سربلند بیرون می‌آییم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه آمریکا قصد بازگشت و تسلط بر ایران را دارد، افزود: مشکل اصلی آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی ایران ماهیت انقلابی، اسلامی و عزتمندانه ملت ایران است.

وی به دلایل خباثت آمریکا با جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مهمترین دلیل این مخالفت‌ها و خباثت‌ها هویت اسلامی، انقلابی و عزتمندانه ملت ایران است که در هیچ عرصه‌ای مقابل آمریکا و ایادی مزدورش کوتاه نیامده است.

غلامی بیان کرد: سیاستمداران ایالات متحده برای مقابله با ماهیت اسلامی ملت ایران، اسلام آمریکایی را با محوریت سعودی‌ها که حاصل آن داعش و القاعده است راه اندازی کردند تا بتوانند در کنار اسلام سکولار و اسلام رحمانی که امروز برخی‌ها در کشور سخن از آن می­‌گویند در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) بایستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی از ایستادگی بر مواضع برحق و انقلابی ملت ایران بعنوان دومین عامل خصومت آمریکایی‌ها با ایران یاد کرد و بیان داشت: این مواضع شامل استقلال، آزادی، عزت و پیشرفت در زمینه‌های مختلف است و می‌خواهند ما عنصری وابسته و واداده در مقابل آنها باشیم.

وی در پایان گفت: ایستادگی و حمایت انقلاب اسلامی از کشورهای مظلوم و مسلمان منطقه به عنوان سومین عامل خباثت آمریکایی‌ها مطرح است. آنها می‌خواهند همه کشورها را تحت سلطه خود قرار دهند که به لطف الهی با بیداری ام القری جهان اسلام همه ملت‌های آزادیبخش خواهان استقلال و ازادی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار