نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی مانع حرکت انقلابی ملت ایران نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شهرستان بجنورد گفت: تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی مانع حرکت انقلابی ملت ایران اسلامی نمی‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 04November 2019

تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی مانع حرکت انقلابی ملت ایران نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز در مراسم پایانی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شهرستان بجنورد اظهار داشت: استکبار با همه پیشرفت‌های مادی و تمدن‌اش و ساز و‌ برگ نظامی‌اش هر چه توطئه کند نتیجه نمی‌گیرد چون هر نقشه‌ای که ظالمان علیه مظلومان داشته باشند به خودشان برمی گردد.

وی عنوان کرد: تهدیدها و تحریم‌های استکبار جهانی مانع حرکت انقلابی ملت ایران نمی‌شود و مردم ایران اسلامی در تمام صحنه‌های سیاسی انقلاب حضور پرشوری خواهند داشت.

یعقوبی تصریح کرد: آمریکا و فرانسه همیشه حیله‌گر بوده و تاکنون کاری برای ملت ما نکردند، افول سیطره آمریکا در جهان آغاز شده و آثار آن هم‌ اکنون به وضوح دیده می‌شود.  

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مسئولان باید بدانند که مذاکره و ارتباط با آمریکا هیچ سودی برای ایران نداشته و نخواهد داشت بنابراین باید به فکر رونق تولید باشیم و استعدادهای جوانان و دانشمندان را کشف و به آنان اعتماد کنیم.

وی خطاب به جوانان گفت: امید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به شما جوانان است بنابراین باید تلاش کنید تا به بهترین نحو مدیریت آینده جامعه را بر عهده بگیرید و مراقب باشید دشمن در فضای مجازی فکر شما را مدیریت نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها