حجت الاسلام حاجی صادقی:

۱۳ آبان نماد تبرّی از دشمنان انقلاب است

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد تبری از دشمنان است، گفت: دو شرط زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) تولی و تبری است و انقلاب اسلامی این دو شرط را در جهان عملی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 04November 2019

۱۳ آبان نماد تبرّی از دشمنان انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی صادقی» ظهر امروز در سخنرانی مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دشمنی استکبار با ما بر سر ولایت الله و دین ما است. استکبار ببیند که نسل جدید انقلاب اسلامی با بصیرت‌تر از نسل نخست انقلاب در میدان ایستاده است و جوانان انقلابی امروز خون شهدا را پاس می‌دارند و صحنه انقلاب را ترک نمی‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های روز ۱۳ آبان اظهار کرد: این روز، روز برائت از دشمنان خدا است و به ما می‌آموزد که دینی که تبری نداشته باشد، اسلام ناب نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ما پیرو آن قرآنی هستیم که گفته است دشمنی و انزجار خود را نسبت به طاغوت‌ها ابراز کنید، همان اثری که راهپیمایی اربعین در تولی دارد، راهپیمایی ۱۳ آبان دارای همان اثر است، ما دینی داریم که هم ظلم ستیز و هم عدالت خواه است.

وی ادامه داد: کسانی که به برکت خون شهدا به پست‌ها و مقام‌هایی رسیدند، هم در فهم نظرات رهبر معظم انقلاب و هم عمل به این نظرات باید ثابت قدم باشند.

حاجی صادقی مقام معظم رهبری را یک رهبر شجاع دانست و تصریح کرد: ایشان شایسته‌ترین جانشین برای امام خمینی (ع) بودند و انقلاب اسلامی را پاسداری کردند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: به ما می‌گویید که از حزب‌الله لبنان و انصار الله یمن حمایت نکنید، اما امروز شاهد پیروزی‌ها در صحنه‌های مقاومت در منطقه هستیم، نمی‌توان پیرو امام حسین (ع) بود، ولی در برابر جنایت‌های استکبار بی تفاوت ایستاد، امام خمینی (ره) به ما یاد داد که جنگ ما جنگ حق و باطل است که تمام شدنی نیست.

حاجی صادقی استکبار را رو به افول دانست و تصریح کرد: برخی از دولت‌ها هم فهمیدند که آمریکا عمرش رو به پایان است و به زودی مرگ و نابودی استکبار را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: با شیطان بزرگ اهل تعامل نیستیم و این دستور قرآن است که به ما می‌گوید اگر با آن‌ها تعامل کردید، عزت به دست نمی‌آورید، ما اهل تعامل به معنی سازش با کفر نیستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ببینید کسانی که اهل تعامل با استکبار بودند، عاقبتشان به کجا رسید.
حاجی صادقی جوانان انقلابی امروز را وفادار به شهدا دانست و تصریح کرد: جوانان باید بدانند که دشمن برای آن‌ها نقشه دارد، دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال تغییر دادن اراده جوانان است.

وی ادامه داد: ما رهبر معظم انقلاب را تنها نمی‌گذاریم و دشمن این آرزو را به گور می‌برد که کربلای دیگری را به ما تحمیل کند و تا زمانی که زنده هستیم، ایشان را تنها نمی‌گذاریم.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ملت ایران ثابت کرد که اهل کوفه نیست و با وجود همه توطئه‌ها در مسیر مبارزه با استکبار کوتاه نیامده است، ما رسالت خود می‌دانیم از این انقلاب که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است حفاظت کنیم.

حاجی صادقی دو شرط زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) را تولی و تبری دانست و تصریح کرد: این انقلاب این دو شرط را در جهان عملی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها