سردار رحیمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

دستگیری ۷۶۷ سارق در طرح رعد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۷۶۷ سارق و مالخر در طرح رعد و اجرای ۳۷۶ حکم قضایی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ - 05November 2019

دستگیری ۷۶۷ سارق در طرح رعدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در حاشیه «طرح ۳۰ رعد» در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای هفته جاری با استفاده از ظرفیت تمامی کلانتری‌ها به اجرا درآمد، اظهار داشت: در این طرح ۳۷۶ حکم قضایی اجرا شد و ۷۶۷ مالخر، موبایل‌قاپ، سارق منزل و سارق لوازم خودرو دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۲۰ باند در حوزه‌های مختلف در این طرح متلاشی شدند و ۹ هزار و ۷۳۸ قلم اموال شهروندان کشف شد که ۲۳۱ مورد از اموال مکشوفه خودرو و موتور سیکلت بوده است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در این طرح به هزار و ۲۰۶ پرونده رسیدگی شد و موفق شدیم صاحبان و مالکان ۸۵ درصد اموال کشف شده را شناسایی کنیم که اموال به آن‌ها تحویل داده شد.

سردار رحیمی ارزش اموال مکشوفه در این طرح را بالغ بر ۱۰ و نیم میلیارد تومان برشمرد.

وی با بیان اینکه ۳۷۵ نفر از دستگیرشدگان در این طرح، برای اولین بار است که دستگیر شده‌اند، گفت: در این طرح موضوع تعقیب و دستگیری سارقان سابقه دار اجرا شد و ۵۶ مجرم که تحت تعقیب بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: در این طرح شش باند قاچاق کالا متلاشی و ۳۱ قاچاقچی دستگیر شدند. همچنین در این طرح بیش از ۳۲ هزار قلم کالا با ارزش چهار میلیارد تومان کشف شده است.

سردار رحیمی عنوان کرد: میزان وقوع جرایم که در ابتدای سال ۱۰ درصد افزایش داشت با اجرای این طرح‌ها به صفر رسید و میزان وقوع نسبت به هفت ماه نخست سال گذشته نیز یک درصد کاهش داشت.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: کشف اموال مسروقه و دستگیری مجرمان نیز ۱۰ درصد افزایش داشته لست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها