مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

لزوم فضاسازی شهری در سالروز آزادسازی سوسنگرد

سردار «اصغر عباسقلیزاده» از نهادهای متولی خواست به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهر فضاسازی کنند.
کد خبر: ۳۶۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد و شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی جهت حضور اقشار مختلف جامعه در این مراسم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت حضور سرلشکر صفوی در این مراسم به‌عنوان سخنران صورت گرفته، عنوان کرد: برخلاف سال قبل، این مراسم در آبان سال جاری در سالن اجتماعات مصلای حضرت امام خمینی(ره) تبریز با گنجایش بیش از هزار نفر برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی خواستار فضاسازی برای سالگرد آزادسازی سوسنگرد در سطح استان شد و عنوان کرد: بسیج پیشکسوتان، حفظ آثار سپاه عاشورا و آموزش و پرورش با همکاری یکدیگر نسبت به خاطره‌گویی با موضوع آزادسازی سوسنگرد در مدارس اقدام کنند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه تک تک مخاطبان مراسم بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد و شهدای مدافع حرم می‌توانند ناشران فرهنگ ایثار و شهادت باشند، تصریح کرد: لازم است رسانه ملی و مطبوعات استان به صورت ویژه این مراسم را پوشش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار