مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خبر داد؛

آذربایجان‌غربی میزبان مرحله منطقه‌ای جشنواره ترنم فتح

سرهنگ «جلیل وحیدی» گفت: در نیمه دوم امسال، استان آذربایجان‌غربی میزبان مرحله منطقه‌ای جشنواره ترنم فتح از استان‌های اردبیل، زنجان و آذربایجان‌شرقی خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ - 09November 2019

آذربایجان‌غربی میزبان مرحله منطقه‌ای جشنواره ترنم فتح خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه،‌ سرهنگ «جلیل وحیدی» در مراسم سومین دوره جشنواره ملی ترنم فتح اظهار داشت: این جشنواره برای سومین دوره در تهران و برای دومین دوره در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ترنم فتح به صورت منطقه‌ای و استانی برگزار می‌شود، افزود: در نیمه دوم امسال، استان آذربایجان‌غربی میزبان مرحله منطقه‌ای جشنواره ترنم فتح از استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی بازآفرینی حماسه‌های دفاع مقدس، تهییج روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس، افزایش روحیه دفاع و مقاومت در بین جوانان و نسل امروز، ارتقا توان یگان‌های نظامی و معرفی ظرفیت گروه‌های موزیک نظامی را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رسیدن به اهداف جشنواره در سطح ملی عنوان کرد: هر ساله در این جشنواره متنی آماده می‌شود که سال گذشته این متن با مضمون چهل سالگی انقلاب و امسال با مضمون بیانیه گام دوم انقلاب است که امید می‌رود متن‌های زیبایی در این باره نوشته شود و متن بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی تشریح و در نهایت منجر به تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار