سردار کمالی عنوان کرد؛

امکان شرکت در آزمون وکلا قبل از سربازی

سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح از تسهیلات ستاد کل نیروهای مسلح برای شرکت کارشناسان حقوقی و رسمی در آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه قبل از انجام خدمت سربازی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 05November 2019

امکان شرکت در آزمون وکلا قبل از سربازیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «موسی کمالی» سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ در راستای توانمندسازی و مهارت‌آموزی کارشناسان حقوقی و رسمی و مشاوران خانواده، امکان شرکت افراد فوق در آزمون‌های مرکز وکلای قوه قضائیه قبل از انجام خدمت سربازی فراهم شد.

وی تصریح کرد:‌ در جلسه‌ای با حضور فرمانده و مسؤولان قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح، رئیس حقوقی و امور مجلس ستاد کل و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه هماهنگ شد که با بررسی همه‌جانبه موضوع، تفاهم‌نامه مشترک تدوین و به امضای قرارگاه مرکز مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برسد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح افزود: بر این اساس، مقرر شد که افراد واجد شرایط در حد امکان،‌ در امور حقوقی، کارشناسی و مشاوره در نیروهای مسلح به‌کارگیری شوند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار