امام جمعه کرمان:

نام کرمان در عرصه دفاع مقدس می‌درخشد

امام جمعه کرمان گفت: استان کرمان در عرصه دفاع مقدس و حفظ آثار آن می‌درخشد.
کد خبر: ۳۶۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با بیان اینکه این جلسه خیلی مهم، ارزشمند و با کیفیت و معنادار است اظهار داشت: در دنیا یک سری منصب‌ها داریم و یک سری افراد که صاحب منصب‌ها هستند که از نظر درجه و منصب با هم تفاوت دارند و امروز منصب حفظ آثار نشر ارزشهای دفاع مقدس ذکر شده که کلمه به کلمه آن معنی بزرگی دارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه انقلاب‌های بسیاری در دنیا اتفاق افتاده، ولی انقلاب اسلامی ایران در دنیا نظیر و نمونه ندارد افزود: این انقلاب از شروع تا پایانش جهتش الهی بوده و کسانی آن را همراهی کردند که ازعزیزترین سرمایه و جانشان به راحتی گذشتند و غیر ادای تکلیف و قصد قربت هدفی نداشتند.

وی گفت: شما نمی‌توانید انقلابی پیدا کنید که اتفاقی رقم خورده باشد که دریایی از معنویت به آن تزریق شده باشد و آثار آن حفظ و نشر پیدا کند، منصب‌ها با همه قداست و زیبایی زینت هستند و از جمله برادری که 13 سال با تمام وجود ارزش‌ها را پاس بدارد و ایشان خود در عملیات های دوران دفاع مقدس شرکت کرده است.

علیدادی‌سلیمانی افزود: سرهنگ ابوالحسنی بارها در معرض شهادت قرار گرفته و آن را با تمام وجود درک کرده، لذا با منصب و جایگاهش ارتقا پیدا خواهد کرد و ان‌شاءلله عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه استان کرمان در عرصه دفاع مقدس و حفظ آثار آن پیشتاز است افزود: امتیاز دیگر استان کرمان این بود که یک فرمانده رشید و مخلص  مانند سردار سلیمانی دارد که وی فرماندهی‌اش را به جبهه های مقاومت وصل کرد و نسل‌های بعد خوب متوجه خواهند شد که استان کرمان چه درخششی در این عرصه داشته است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: بسیاری از ارزش‌های دفاع مقدس هنوز ثبت نشده و در حقیقت دریای بیکرانی است که به راحتی نمی‌توان ثبت کرد و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در این زمینه همیشه پیش‌قدم بوده و امیدواریم سرهنگ مهدوی در سمت مدیرکل جدید حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان در این زمینه تلاش کنند.

در این مراسم سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» به‌ عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان معرفی و از خدمات سرهنگ «محمدمهدی ابوالحسنی» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار