دیدار استاندار کرمان با جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

استاندار کرمان با جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور دیدار و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۳۶۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امیر «محمد فهمیده قاسم‌زاده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «امیر تقی‌پور» رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به همراه سرهنگ «محمدمهدی ابوالحسنی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار در جنوب شرق کشور و سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان با «محمدجواد فدایی» استاندار کرمان دیدار و تبادل نظر کردند.

در این دیدار امیر قاسم زاده با بیان اینکه استان کرمان در حوزه دفاع مقدس جزو استان های فعال کشور محسوب می شود اظهار داشت: کرمان در بحث تاریخ شفاهی و جمع آوری خاطرات خانواده معظم شهدا و رزمندگان در سطح کشور پیشتاز بوده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز بر این موضوع تاکید بسیار دارند.

وی افزود: برگزاری کنگره ادبیات پایداری که در حال حاضر در سطح ملی مطرح شده است نیز از فعالیت های بسیار موفق استان کرمان در حوزه دفاع مقدس محسوب می شود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار با اشاره به فعالیت های شاخص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: افتتاح 10 مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس و فعالیت هایی که در اردوهای راهیان نور جهت آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده است از جمله این فعالیت ها است.

دیدار استاندار کرمان با جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

در ادامه استاندار کرمان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: باید از تجربه های گرانقیمت مدیریت قبل به نحو شایسته ای استفاده کرد و انتصاب سرهنگ ابوالحسنی به عنوان مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار در جنوبشرق کشور کار بسیار پسندیده ای است.

وی با تاکید بر جمع آوری، حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت: در استان کرمان کتاب های شاخص و ارزشمندی از جمله «آن بیست و سه نفر» که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر آن تقریظ نوشته اند به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار