فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد؛

ضرورت برگزاری باشکوه کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی

سردار یعقوبعلی نظری گفت: کنگره ۱8 هزار شهید استان باید بر اساس معیارهای رهبر انقلاب اسلامی برگزار شود تا الگویی برای دیگر استان‍‌‌ها شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ - 05November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و دبیر کل کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در اولین جلسه ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی این کنگره که امروز در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: در سال 1400 دومین کنگره شهدای استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد که دو سال باقی مانده تا برگزاری این کنگره باید حداکثر تلاش‌ها صورت بگیرد تا آثار و اسناد مربوط به شهدا و دفاع مقدس تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: باید اسناد جمع آوری شده شهدا و دفاع مقدس متمرکز و بهینه سازی شود تا علاوه بر استفاده پژوهشگران و نسل های امروز و آینده، بتوان در تولیدات آثار ادبی و هنری از آنها بهره برد.

سردار نظری افزود: با توجه به نقش موثر و تعیین کننده خراسان در دفاع مقدس این ضرورت وجود دارد که تا برگزاری کنگره شهدای استان به این مهم پرداخته شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: ساختار کنگره شهدای استان از دبیرخانه ستاد به ریاست فرماندهی سپاه استان، شورای سیاستگذاری به ریاست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و ستاد برنامه‌ریزی و اجرایی به ریاست استاندار خراسان رضوی و مشارکت همه دستگاه های استان تشکیل شده است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در پایان ابراز داشت: امیدواریم با اتحاد و انسجامی که در استان وجود دارد کنگره 18هزار شهید استان به برکت وجود حضرت رضا (ع) به عنوان شهید معصوم در مشهد و بر اساس معیارهای رهبر انقلاب برگزار شود تا الگویی برای دیگر استان ها باشد.

در این جلسه اعضای ستاد برنامه ریزی و اجرایی کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار