سردار سلامی:

سیاست دشمن برای تسلیم کردن ما در عرصه اقتصادی با شکست مواجه شده است

فرمانده کل سپاه گفت: امروز بر قله رفیع در عالم ایستاده‌ایم، دشمنان عاجز شده‌اند و راهی برای غلبه بر ما پیدا نمی‌کنند، چون همه راه‌ها از زمین، هوا و دریا بر روی دشمنان بسته است.
کد خبر: ۳۶۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 07November 2019

سیاست دشمن برای تسلیم کردن ما در عرصه اقتصادی با شکست مواجه شده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم صبحگاه واحد‌های نمونه پاسداران و بسیجیان سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: شهیدانی همچون ابراهیم‌همت یک اسطوره فراموش ناشدنی در جهاد و شهادت، جاوید‌الاثر احمد متوسلیان که صد‌ها کیلومتر آنسوی مرز‌ها برای نجات مردم لبنان و فلسطین در سرزمین لبنان توسط رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شد، عباس کریمی، رضا دستواره الگوی مجاهدت نشاط آفرین، احمد سوداگر، حسین همدانی، سعید مهتدی، سعید سلیمانی و بیست و چند هزار شهید جاودانه دیگر نشانه روشنی از افتخارات این سپاه درخشان است.

وی افزود: سپاه تهران بزرگ حافظان عزت وامنیت و ارامش مردم در تهران هستند؛ تهران ام‌القرا است؛ قلب انقلاب اسلامی است؛ تهران نقطه کنونی عزت و شرف ایران عزیز و بلکه جهان اسلام است.

سردار سلامی ادامه داد: ما امروز بسیاری از سیاست و آرزو‌ها و‌اهداف دشمنان جهانی انقلاب را با اقتدار پشت سر گذاشتیم؛ در همه صحنه‌های نبرد به اذن خداوند و با رهبری‌های الهی امامان انقلاب مان همه دشمنان مان را شکست داده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز بر قله رفیع در عالم ایستاده‌ایم، دشمنان عاجز شده اند و راهی برای غلبه بر ما پیدا نمی‌کنند، چون همه راه از زمین، هوا و دریا بر روی دشمنان بسته است؛ مردان مدافع میهن عزیز و ارزش‌های انقلاب و‌ مدافعان مسلمانان مظلوم و‌ مدافعان حریم امنیت حرم‌های اهل بیت، همه جا با یک نشان به نام انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان مثل کوه و همانند صخره‌های تسخیر ناپذیر ایستاده‌اند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این مدافعان همه جا راه را بر حرکت دشمنان بسته و آن‌ها را متوقف کرده و به عقب رانده و سرزمین‌های بسیاری نیز آزاد شده‌اند؛ نظام‌های دست نشانده‌ای فروریخته وهیچ‌کس در جبهه دشمن دیگر امیدی به پیروزی ندارد، چون شما روی زمین در برابر دشمنان خدا آرایش گرفته‌اید.

وی افزود: پس تا وقتی شما هستید و ایستاده اید دشمن راهی جز عقب نشینی ندارد؛ این در حالی است که آرزوی آن‌ها این بود که اقتصاد کشور ما فلج شود، اما امروز می‌بینید که این‌کشور بهتر از کشور‌های پیشرفته در حال ساخته شدن است. امروز هرچند در تحریم هستیم، اما در حال رفع مشکلات خود قرار داریم در صورتی که دشمن‌ در حال مواجهه با مشکلات سنگین‌تری است.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز در خیابان‌های کشور‌های به ظاهر پیشرفته مشکل، مسئله و بحران دیده می‌شود، اما در ایران چیزی با این نام وجود ندارد؛ پس سیاست شکست دادن ما در عرصه اقتصادی با شکست روبرو شده است و این موضوعی است که دشمن هم از آن اطلاع دارد.

وی تاکید کرد: در برخی از عرصه‌ها فناوری‌های دشمن را حتی در میدان پشت سر گذاشته و برآن‌ها غلبه کرده‌ایم؛ امروز جوانان ما عرصه علم و فن آوری را به عرصه جهاد تبدیل کرده‌اند و محاصره علمی را شکستند و حتی انحصار علمی را نیز از دشمن گرفتند.

فرمانده کل سپاه در ادامه بیان داشت: عملیات روانی دشمن را ملت ایران شکسته و‌ آن را مچاله کرده و دیگر هیچ‌کس در ایران پژواک‌ صدای بیگانه نیست؛ ملت ایران می‌داند بیگانه فقط به دنبال شکستن عزت ما است؛ دیگر همه جهان می‌داند که این میدان مواجهه چیزی جز یاس برای دشمنان ما ندارد.

وی تاکید کرد: مردم ما امیدوار، بسیج ما سرافراز، نیرو‌های مسلح‌مان مستحکم، رهبرمان آرام‌ و‌ باوقار و با صلابت این انقلاب بزرگ‌را هدایت می‌کند پس ما چیزی برای قرارگرفتن در تراز قدرت‌های برتر جهانی کم نداریم و همه چیز مهیا است؛ ایران‌مان را همواره می‌سازیم به گونه‌ای که برای همگان الگو‌ شود که‌ می توان در برابر قدرت‌های بزرگ ایستاد و در عین حال هم پیشرفت کرد و برجسته و ممتاز شد.

دشمنان یادگرفته‌اند از ما شکست بخورند

همچنین سردار سلامی در مراسم اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه کامل به زوج‌های نیازمندان و افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه تهران بزرگ، اظهار داشت: ما هیچ گاه نمی‌توانیم بجز به پیروزی به چیزی فکر کنیم؛ ما هیچ گاه با وجود این جوانان نمی‌توانیم شکست بخوریم.

وی افزود: گروه‌های جهادی افسران و سربازان نبرد بزرگ هستند نبردی که عزت امت و ملت ایران را نشانه گرفته است؛ برخی جنگ‌ها سرزمین را نشانه می‌گیرند و برخی جنگ‌ها فخر، هویت و شرافت را نشانه می‌گیرند و این در حالی است که دشمن در جنگ اقتصادی و عملیات روانی عزت و اقتدار و سربلندی ما را نشانه گرفته بود که تمام شد.

سردار سلامی ادامه داد: شما‌ها هستید که باعث می‌شوید ملت ایران از سختی‌ها ساده‌تر عبور کند و زودتر به هدف بزرگ برسد و قله‌های بزرگ را سریع‌تر فتح کند.

وی اضافه کرد: ملت ایران کوچک نیست، زیرا آن‌ها بزرگ هستند و تا زمانی که خیرین هستند تا شادی‌ها را تقسیم کنند، این شادی‌ها زیاد و مشکلات کاهش می‌یابد؛ لیاقت و شان مردم داشتن زندگی شادتر و خوب است و به دشمنان می‌گوییم از هر تهدیدی که بسازید فرصت می‌سازیم، پس هر هدفی را دنبال کنید ما ناکامتان می‌کنیم؛ شما یادگرفته‌اید که از ما شکست بخورید و ما هم آموخته‌ایم که پیروز شویم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها