عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مازندران در بازسازی سوسنگرد رتبه اول را به خود اختصاص داده است

ولی‌الله نانواکناری با بیان اینکه مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند، گفت: دیار علویان در بازسازی سوسنگرد جنگ‌زده رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۶۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 07November 2019

مازندران در بازسازی سوسنگرد جنگ‌زده رتبه اول را به خود اختصاص داده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «ولی‌الله نانواکناری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند، اظهار داشت: دیار علویان در بازسازی سوسنگرد جنگ‌زده رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مردم مازندران با رهنمودهای آیت الله روحانی نماینده وقت ولی فقیه در مازندران و آیت الله طبرسی توانستند حماسه‌های بزرگی را خلق کنند و در راه پاسداری از حریم ولایت و دفاع از حرمین شریفین در سوریه و عراق فداکاری کرده و حاکمیت اسلامی را در این دو کشور برپا کردند.

این مسئول به مشکلات استان در بخش دپوی زباله در ساحل و ورود شیرابه‌ها در رودخانه‌ها و دریا اشاره کرد و گفت: انتقال آب دریای خزر کبریتی بر باروت کشور است که اثرات منفی آن نه تنها بر شمال و استانهای شمالی بلکه برای جنوب سلسله جبال البرز خواهد داشت.

نانواکناری با بیان اینکه انتظار داریم این مسئله در دستور کار دولت قرار بگیرد، افزود: این اقدام برای شمال کشور بسیار نارواست.

وی به خدمات 40 ساله آیت الله طبرسی اشاره کرد و گفت: جهت تحق منویات رهبری در خدمت ولایت و در کنار مردم هستیم تا این پرچم را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار