نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

استعانت و تمسک به امام زمان (عج) از وظایف مهم منتظران است

آیت‌الله سید احمد میرعمادی استعانت، استمداد و تمسک به امام زمان (عج) را از وظایف مهم منتظران برشمرد و گفت: از قائم آل محمد در حل مشکلات جامعه کمک بخواهیم، چراکه ائمه‌اطهار واسطه فیض الهی هستند.
کد خبر: ۳۶۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 07November 2019

استعانت و تمسک به امام زمان (عج) از وظایف مهم منتظران استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» امروز در جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج)، ضمن تبریک این روز خجسته، اظهار داشت: امروز از بهترین ایام سال است، چراکه با آغاز امات امام زمان (عج) دورانی شروع شد که متفاوت با دوران گذشته بود.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ یا پیامبر در میان مردم بود و یا امام معصوم، اما پس از شهادت امام حسن عسکری (ع) دورانی شروع شد که امام غایب از نظرها است اما مردم دوست‌دار و پیرو ایشان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه دوران غیبت حضرت مهدی (ع) به دو دوره صغری و کبری تقسیم شده است، افزود: غیبت صغری امام زمان 70 سال به طول انجامید و پس از غیبت کبری آن حضرت شروع و همچنان ادامه دارد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به وظایف منتظران امام زمان (عج) در دوران غیبت کبری، افزود: انتظار بهترین عمل و برترین فضیلت‌ها بوده، بنابراین شناخت حضرت مهدی (ع) و نایب ایشان وظیفه مهم منتظران است که خوشبختانه امروز مردم، رهبر انقلاب اسلامی را به عنوان نایب امام زمان (عج) به خوبی شناخته‌اند.

وی ادامه داد: کسی که از مسیر ولایت خارج شود، در ضلالت و گمراهی بوده و شقی‌ترین انسان‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، محبت و مودت نسبت به حضرت مهدی (ع) را دومین وظیفه منتظران عنوان و تصریح کرد: مودت به ائمه‌اطهار در قرآن سفارش شده است.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: آمادگی برای ظهور از دیگر وظایف منتظران است، چه میزان دل و جامعه را برای حضور امام زمان مهیا ساخته‌ایم؟

وی، استعانت، استمداد و تمسک به امام زمان (عج) را از وظایف مهم منتظران برشمرد و گفت: از امام در حل مشکلات جامعه کمک بخواهیم چرا که ائمه‌اطهار واسطه فیض الهی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان داشت: دعا برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) دیگر وظیفه منتظران است، با امام (ع) و نایب ایشان عهد بسته و پیمان شکنی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار