معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه:

آمریکا از غلبه بر جمهوری اسلامی عاجز است

سردار حسین اکبری گفت: باید این موضوع را باور کنیم که آمریکا از غلبه بر جمهوری اسلامی عاجز است، چون اگر ذره‌ای احتمال موفقیت داشت لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.
کد خبر: ۳۶۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ - 07November 2019

آمریکا از غلبه بر جمهوری اسلامی عاجز استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «حسین اکبری» معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و الزامات آن‌، اظهار داشت: معتقد هستیم در دنیای امروز هر ملتی که استقلال سیاسی و فرهنگی داشته باشد جزئی از جبهه مقاومت است، زیرا سیطره آمریکایی‌ها را نفی کرده‌اند.

معاون فرهنگی نیروی قدس سپاهبا بیان اینکه ملت عراق به این موضوع رسیده است که آمریکا عامل همه توطئه‌های موجود در عراق است، بیان کرد: همه پایه‌های سیاسی عراق تحت نظر مرجعیت نهاده شده است و امروز عراقی‌ها به دنبال دست یافتن به استقلال سیاسی بوده و می‌خواهند پای آمریکا را از کشور خود قطع کنند.

سردار اکبری با بیان اینکه تنها دل‌خوشی آمریکا مسئولان سست ایمان داخلی است، ادامه داد: امروز آبروی آمریکا به دلیل ابتذال اخلاقی در دنیا از بین رفته است، طرفداران مذاکره کسانی هستند که در اعتقادات دینی و الهی خود دچار تزلزل شده‌اند.

وی با اشاره به رشادت و فداکاری‌های مدافعان حرم افزود: اگر مدافعان حرم نبودند امروز منطقه تحت سیطره آمریکا قرار می‌گرفت و اگر نیروی بسیج مردمی در عراق و سوریه وجود نداشت داعش منطقه را فتح می‌کرد.

معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه باید این موضوع را باور کنیم که آمریکا از غلبه بر جمهوری اسلامی عاجز است، چون اگر ذره‌ای احتمال موفقیت داشت لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

سردار اکبری با اشاره به اینکه تحریم‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی بی‌اثر شده، افزود: امروز جهان به این باور رسیده است که بدون دین نمی‌توان گام‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بردارد.

وی با اشاره به ایستادگی ملت‌های اسلامی در برابر استکبار بیان کرد: حزب‌الله لبنان همه معادلات آمریکا در منطقه را بر هم زده است و مقاومت یمن به‌جایی رسیده است که همه معادلات و توطئه‌های آمریکا و دشمنان را خنثی می‌کند و آن‌ها از پاسخ دادن عاجز هستند.

سردار اکبری افزود: انقلاب اسلامی به آزادگان جهان آموخت که می‌توان با اتکای بر قدرت خداوند همه دشمنان را ناکام گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی میان ایران و عراق نبود بلکه به‌عنوان نبرد میان حق و باطل محسوب می‌شد، استکبار تصور می‌کرد تا ۵۰ سال میان ایران و عراق درگیری ادامه دارد، اما مشاهده می‌کند ملت ایران و ملت عراق جدایی‌ناپذیرند.

معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه با اشاره به فتنه آمریکا در منطقه عنوان کرد: آمریکایی‌ها با فریب و نیرنگ درصدد آن بودند که میان ایران و عراق را بر هم بزنند از همین جهت جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران راه انداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار