عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ملت متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی از تحریم‌ها نمی‌هراسد

«محمدمهدی برومندی» با تأکید بر این‌که مقاومت ملت و تلاش همه‌جانبه مسئولان، موثرترین راهکار برای مقابله با اقدامات دشمنان است، گفت: تا زمانی‌که مردم در برابر هجمه‌های دشمنان مقاوم باشند و صبوری کنند، دشمن نمی‌تواند به کشور ما ضربه وارد کند.
کد خبر: ۳۶۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳ - 09November 2019

مقاومت ملت و تلاش مسئولان، موثرترین راهکار برای مقابله با دشمن است«محمدمهدی برومندی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص اعمال تحریم‌های همه‌جانبه آمریکایی‌ها علیه کشورمان، اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا علیه ملت، کشور و برخی مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی مسئله‌ای تازه نیست؛ چراکه آن‌ها از بدو ظهور انقلاب اسلامی برای تضعیف و تخریب نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با توجه به متحمل شدن شکست‌های پی‌درپی، هنوز هم با تمام قوا در این مسیر تقلا می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که مقاومت ملت و تلاش همه‌جانبه مسئولان، موثرترین راهکار برای مقابله با اقدامات دشمنان است، افزود: سرنگونی رژیم پهلوی با توجه به حمایت و پشتیبانی‌های غربی‌ها و ابرقدرت‌های جهان، با مقاومت ملت ما محقق شد؛ لذا تا زمانی‌که مردم در برابر هجمه‌های دشمنان مقاوم باشند و صبوری کنند، دشمن نمی‌تواند به کشور ما ضربه وارد کند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همواره ثابت کرده‌اند که متعهد به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام راحل هستند؛ لذا کم‌ترین کاری که ما مسئولان باید در حق ملت انجام دهیم، کار مضاعف برای رفع دغدغه‌های آن‌ها در تمام عرصه‌هاست.

وی افزود: ملت ما در 40 سال گذشته علی‎رغم همه توطئه‎ها و خصومت‎های دشمنان، توانسته تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به موفقیت و پیشرفت‎های چشم‎گیری دست پیدا کند.

این مقام مسئول تأکید کرد: ما در شرایط نامساعد کشور علی‌رغم تحریم‌های غربی‌ها، به موفقیت و پیشرفت‎های عظیمی رسیده‎ایم.

برومندی با بیان این‌که که از بدو ظهور انقلاب اسلامی تاکنون مورد هدف و توطئه‎های دشمنان هستیم، تصریح کرد: سنگین‎ترین تحریم‎هایی که از سوی دشمنان متحمل شدیم در حوزه دفاعی و نظامی بوده است؛ اما در این مسیر نه‌تنها دشمنان به اهداف خود نرسیده‌اند، بلکه ما در این عرصه به پیشرفت‎های بزرگی رسیده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که افزایش اقتدار نظامی باعث غفلت از پیشرفت در حوزه‌های دیگر کشور نشده است، گفت: یکی از افتخارات ما این است که در حوزه عمران و سازندگی نیز به موفقیت‎های قابل توجهی دست پیدا کرده‎ایم، که نمایشگاه قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء (ص) به منظور تبیین این پیشرفت‎ها تأسیس شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار