توضیحات استاندار خوزستان درباره پهپاد ساقط شده در ماهشهر

غلامرضا شریعتی گفت: پهپادی که بامداد امروز ساقط شد به طور قطع متعلق به بیگانگان است و نتایج بررسی‌های کارشناسان نیز پس از مشخص شدن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۶۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ - 08November 2019

توضیحات استاندار خوزستان درباره پهپاد ساقط شده در ماهشهربه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان ظهر امروز درباره ساقط شدن یک فروند پهپاد در ماهشهر اظهار داشت: در نخستین ساعات اولیه بامداد امروز یک فروند پهپاد ناشناس وارد حریم شهرستان ماهشهر شد که بلافاصله پدافند ارتش جمهوری اسلامی وارد عمل شد.

وی افزود: پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در ماهشهر با شلیک موشک، این پهپاد ناشناس را ساقط کرد که لاشه آن در نیزارهای اطراف ماهشهر کشف شد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: لاشه این پهپاد توسط نیروهای نظامی و امنیتی  از میان نیزارها بیرون کشده شده و کارشناسان تحقیقات از آن را آغاز کرده‌اند.

شریعتی با بیان اینکه این پهپاد بدون هماهنگی وارد فضای ماهشهر شده به همین دلیل پدافند شهرستان اقدام به انهدام آن کرده است، خاطرنشان کرد: پهپاد یاد شده به طور قطع متعلق به بیگانگان است و نتایج بررسی‌های کارشناسان نیز پس از مشخص شدن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها