امام جمعه موقت اندیمشک:

هدف برنامه‌های فرهنگی دشمن، قشر دانش‌آموز است

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی گفت: قشر دانش‌آموز آینده کشور را در دست خواهد داشت لذا هدف برنامه‌های فرهنگی دشمن قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۶۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 08November 2019

هدف برنامه‌های فرهنگی دشمن، قشر دانش آموز هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام سید «ولی‌الله مهدوی» امام جمعه موقت اندیمشک با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: دانش آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده ای در دفاع از کیان اسلامی داشتند.

وی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود: دشمن تلاش می کند به قشر دانش‌آموز ضربه بزند تا به اهداف خود دست یابد. تقدیم شهدای دانش‌آموز نشان دهنده نقش آفرینی شایسته این قشر در دوران حساس دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها است.

امام جمعه موقت اندیمشک بر لزوم ایجاد بستر فرهنگی و علمی برای قشر دانش آموز تاکید کرد و گفت: این قشر تاثیرگذار آینده کشور را در دست خواهد داشت لذا هدف برنامه‌های فرهنگی دشمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص مذاکره با غرب، ادامه داد: عزت و اقتدار ایران اسلامی به همگان روشن شده و تهدید و تحریم‌های مداوم دشمن بی‌نتیجه است.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر لزوم تلاش جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی افزود: رسیدن به اقتصاد مطلوب در سایه تقویت تولید امکان‌پذیر است لذا همه باید برای تحقق این مهم همدل باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار