امام جمعه شوش:

انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت نبوی با محوریت وحدت شکل گرفت

حجت‌الاسلام سید محمد امام گفت: انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت نبوی با شعار و محوریت وحدت شکل گرفت و با تمسک به همین اصل پیروز شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ - 08November 2019

انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت نبوی با شعار و محوریت وحدت شکل گرفت

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید«محمد امام» در خطبه نمازجمعه این هفته شوش با تشریح اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات عرصه حضور افراد توانمند و خدوم است.

نماینده ولی فقیه افزود: مردم برای انتخاب نامزد اصلح باید دقت بیشتری داشته باشند و آن کسی را که به فکر رفع مشکلات مردم است را انتخابات کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت افزود: امید است از این هفته به عنوان فرصتی مهم برای حفظ و تقویت اتحاد، برادری و همبستگی در جامعه استفاده شود.

حجت الاسلام امام ادامه داد: انقلاب اسلامی با تاسی از نهضت نبوی با شعار و محوریت وحدت شکل گرفت و با تمسک به همین اصل پیروز شد؛ امروز نیز قوام و استمرار آن با وحدت و یکپارچگی مردم حول مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

وی وحدت را عامل تعالی و بالندگی جامعه اسلامی دانست و گفت: یکی از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی، نامگذاری هفته‌ای به نام وحدت با محوریت نبی‌ مکرم اسلام (ص) است که می‌توان اخلاق مهربانانه، صبر، استقامت، پایداری، عبادت، ساده‌ زیستی، توجه به فرهنگ کار و تلاش و داشتن فروتنی و تواضع را از مهمترین ویژگی‌های پیامبر اسلام (ص) برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار