علی‌عسکری در مرکز صداوسیمای خراسان رضوی مطرح کرد؛

مقاومت رسانه ملی در برابر فتنه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها قابل تقدیر است

رییس صداوسیما گفت: جدی‌ترین محور و راهبرد دشمن، جنگ رسانه‌ای بود، ولی نتوانستند زهر خود را بریزند؛ و سرداران و سربازان رسانه‌ای صداوسیما دربرابر فتنه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مقاومت کردند.
کد خبر: ۳۶۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 09November 2019

مقاومت رسانه ملی دربرابر فتنه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها قابل تقدیر استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، «عبدالعلی علی‌عسکری» در مراسم آغاز به کار رسمی ‌پخش سیستم اچ دی سیمای مرکز صداوسیمای خراسان رضوی و بهره‌برداری از 205 طرح فنی این مرکز بابیان مطلب فوق تأکید کرد جدی‌ترین محور و راهبرد دشمن، جنگ رسانه‌ای بود ولی نتوانستند زهر خودرا بریزند. و سرداران و سربازان رسانه‌ای صداوسیما دربرابر فتنه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مقاومت کردند.

رئیس رسانه ملی تهدیدات دشمن علیه کشورمان را «رسانه پایه» خواند و با تأکید براهمیت اقدامات صداوسیمای مراکز استان‌ها اظهارداشت دشمنان ما برای تخریب اقتصاد کشور کمر همت بسته‌اند و این جنگ اقتصادی دشمن درصورتی موثر است که بتواند در عرصه جنگ روانی اثرگذار باشد و مقاومت مردم را سست و تخریب کند.

وی افزود: خوشبختانه صداوسیما موفق شده با برنامه‌های هوشمندانه و بصیرت افزا روحیه مقاومت وایستادگی مردم را تقویت وفتنه‌های دشمن را دراین زمینه شناسایی و خنثی کند.

رئیس رسانه ملی تأکیدکرد: تحت دیدگاه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، مقاومت در برابر نظام سلطه در داخل کشور و میان همفکران ما در منطقه تقویت شده است و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران قدرتی منطقه‌ای و جهانی است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار