معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان بوشهر:

گروه‌های جهادی می‌توانند کار‌ها را با کمترین هزینه پیش ببرند

«سهراب انبارکی» با اشاره به ظرفیت بالای بسیج گفت: گروه‌های جهادی ثابت کرده‌اند که می‌توان با اخلاص و پیگیری، کارها را با کمترین هزینه و روحیه جهادی پیش برد و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نباید از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی غافل شوند.
کد خبر: ۳۶۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 09November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سهراب انبارکی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان بوشهر امروز (شنبه) در جلسه ساخت واحدهای مسکونی معلولان استان بوشهر اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت 300 واحد مسکونی ویژه معلولان بوشهری در دو مرحله از امروز آغاز خواهد شد و در مرحله ابتدایی 150 واحد مسکونی طی 6 ماه آینده در استان بوشهر ساخته می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای بسیج گفت: گروه‌های جهادی ثابت کرده‌اند که می‌توان با اخلاص و پیگیری، کارها را با کمترین هزینه و روحیه جهادی پیش برد و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان نباید از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی غافل شوند.

انبارکی بابیان اینکه مردم محروم اقشار آسیب‌پذیر جامعه نیستند، خاطرنشان کرد: این دسته از اقشار مردم در مقابل مشکلات محکم ایستانده‌اند و نباید بیش از این دچار مشکلات و سختی باشند؛ البته سطح مشکلات در بهزیستی به‌مراتب از کمیته امداد بیشتر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان بوشهر پای‌کار بودن مردم را مهم‌ترین عنصر انگیزشی در جامعه دانست و تاکید کرد: مجمع خیرین شهرستان‌ها باید تشکیل شود و از ظرفیت اقشار مختلف مردم استفاده شود. همچنین برای انجام اقدامات جهادی نباید از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج محلات و دیگر اقشار تخصصی جامعه غافل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها