اکران مستند «امیدی هِ» در 12 دانشگاه خوزستان

مستند «امیدی هِ» به کارگردانی علی زهیری، از 18 الی 24 آبان در 12 دانشگاه استان خوزستان اکران می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 09November 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستند «امیدی هِ» به کارگردانی علی زهیری و تهیه‌کنندگی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از 18 الی 24 آبان در 12 دانشگاه استان خوزستان اکران می‌شود.

نخستین نمایش مردمی «امیدی هِ» در روز شنبه 18 آبان ساعت 19 در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان انجام می‌شود. سپس در روز دوشنبه 20 آبان ابتدا از ساعت 9:30 صبح در دانشگاه پیام نور دزفول، ساعت 10 صبح در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، ساعت 12 در دانشگاه علوم پزشکی بهبهان، ساعت 14 در جهاد دانشگاهی و ساعت 19 در دانشگاه سلامت رامهرمز نمایش داده می‌شود.

اکران مستند «امیدی هِ» در روز سه شنبه 21 آبان در استان خوزستان ادامه پیدا می‌کند و این مستند در این روز و از ساعت 10 صبح در دانشگاه آزاد ایذه و ساعت 20 در دانشکده نفت اهواز اکران می‌شود. همچنین این فیلم روز چهارشنبه 22 آبان ماه ساعت 9:30 صبح در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز و ساعت 13:30 در دانشگاه پیام نور این شهر نمایش داده می‌شود.

اکران مستند «امیدی هِ» در 12 دانشگاه خوزستان

آخرین نوبت اکران مستند «امیدی هِ» در استان خوزستان روز جمعه ۲۴ آبان ساعت 20 در دانشگاه صنعت نفت آبادان انجام می‌شود.

در مستند «امیدی هِ» می‌بینیم که ۲۲ دی‌ماه ۹۷ ویدئوی کوتاهی با این تیتر از شهر امیدیه در استان خوزستان، همه را شوکه کرد: حمله ناجوانمردانه ماموران به خانه جانباز مدافع حرم با دستور دادستان وقت شهر امیدیه». مستند «امیدی‌هِ» روایتی است از پشت پرده‌ آن اتفاق، که هنوز برای همه مبهم است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها