سردار قاسم رضایی:

تعامل با کشور پاکستان در حال توسعه است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تمامی روابط ایران اسلامی با کشور پاکستان در حال رشد و توسعه است به طوری که زمینه ساز کاهش مشکلات مرزی خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ - 09November 2019

تعامل با کشور پاکستان در حال توسعه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این استان با ۲ کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است و روابط بسیار خوبی با این کشورها داریم.

وی با اشاره به بازدید از مرزهای دریایی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ارتقای تعاملات با گارد ساحلی پاکستان برنامه‌های مشترکی برای آینده در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم امنیت مطلوبی را در دریا و سواحل برقرار کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا روابط با کشور پاکستان را در سالجاری مطلوب عنوان کرد و افزود: سال گذشته مشکلاتی در مرز مشترک با این کشور داشتیم که با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مرزبانان ۲ کشور این مشکلات مرتفع و خلاهای مرزی توسط مرزبانان پوشش داده می‌شود.

وی با اشاره به بازدید و ملاقات مرزی فرماندهان مرزبانی ایران و پاکستان گفت: در این ملاقات تاکید بر پوشش خلاهای مرزی، جاده‌های مرزی، ابنیه‌ها و مدیریت مشترک در مرز گفت‌و‌گو می‌شود.

سردار رضایی تصریح  کرد: اقدامات خوبی در راستای تسهیل تردد زائران پاکستانی در مرز میرجاوه صورت گرفته که این نشان از روابط خوب ۲ کشور دارد.

انتهای پیام/ 131

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار