نماینده ولی فقیه در خوزستان:

حرکت‌های جهادی، باید برگرفته از تشکیلات حوزه و دانشگاه باشد

حجت‎الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: حرکت‌های جهادی باید برگرفته از حوزه و دانشگاه باشد.
کد خبر: ۳۶۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ - 09November 2019

حرکت‌های جهادی، باید برگرفته از تشکیلات حوزه و دانشگاه باشد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‎الاسلام والمسلمین سید«عبدالنبی موسوی‌فرد» در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: لذت می‌برم که نسل جوان و دانشجو راهکارها، انتقادها و کمبودها را بیان می کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مناطق محروم استان خوزستان را متعدد پیگیری می‌کنم تا رفع شوند، افزود: به صورت متعدد از این مناطق بازدیدهایی انجام می‌شود و برنامه‌ریزی برای رسیدگی به آنها نیز صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: بدون تشکیلات، کار‌ پیش نمی‌رود و نمونه تشکیلات‌ سازی را می‌توان در مجموعه مربوط به رهبر معظم انقلاب مشاهده کرد. در استان خوزستان نیز به دنبال ایجاد تشکیلاتی قوی و متخصص در امور مختلف هستیم.

وی به نقش دانشگاه و حوزه علمیه در کادرسازی جامعه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات بسیار کشور به ویژه خوزستان نیازمند مدیریت جهادی در بخش‌های مختلف هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه شریان حیاتی کشور به لحاظ زیر زمینی و رو زمینی استان خوزستان است، ادامه داد: اگر مدیر واقعا در استان مدیر باشد و افراد خوبی را در کنار خود بکار گیرد، نباید شب و روز بشناسد.

وی عنوان کرد: توقع و انتظار از نیروهای جهادی این است که در بخش‌های مختلف در کنار هم‌ قرار گیرند و در مناطق غیربرخوردار همدل و واحد به خدمت بپردازند. در حرکت‌های جهادی، تشکیلات باید برگرفته از حوزه و دانشگاه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در پایان با بیان اینکه ماموریت اصلی ما‌ تکیه‌گاه بودن است، گفت: نیروهای انقلابی، متدین و مومن حساب خاصی دارند و رسالت بنده نیز تکیه‌گاه بودن برای آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار