مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

دوران دفاع مقدس می‌تواند الگوی وحدت و همدلی در کشور باشد

سردار «محمد علیپور» گفت: الگو گرفتن از همدلی حاکم در دوران مقدس می‌تواند نقشه راه مناسبی برای غلبه بر مشکلات و ایجاد برادری و وحدت کلمه در کشور باشد.
کد خبر: ۳۶۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 10November 2019

دوران دفاع مقدس نماد وحدت و همدلی در کشور بوده و هست

به گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه صبح امروز هم اندیشی موضوعات اجتماعی حوزه دفاع مقدس، با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: درخشان‌ترین زمان برای معرفی وحدت در کشور دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: شاید در دنیا بی نظیر باشد که در برهه ای خاص در یک کشور همه ادیان، اقشار، اصناف، زن و مرد و پیر و جوان در یک سنگر و به صورت واحد برای یک هدف و آرمان مشترک و مقدس قدم بردارند و مبارزه کنند اما همه دنیا در دوران دفاع مقدس شاهد این اتفاق بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان وحدت کنونی جامعه را مهمتر از زمان جنگ دانست و گفت: در زمان جنگ تحمیلی که هشت سال بر کشور حاکم شد، غیرت و تعصب دینی و ملی اجازه نمی داد که کسی به غیر از همدلی و وحدت فکر کند اما در جنگ نرم و در زمان صلح شرایط نفوذ دشمن های خارجی و گاه داخلی ممکن است در وحدت جامعه تاثیر بگذارند لذا هوشیاری همه جانبه و پیروی از ولایت مطلقه فقیه است که می تواند راهگشای همه اختلاف سلیقه ها و رسیدن به ید واحده باشد.

علیپور در پایان بر ضرورت وحدت همه ادیان، اقوام و اصناف تاکید کرد و ادامه داد: الگو گرفتن از همدلی حاکم در دوران مقدس می‌تواند نقشه راه مناسبی برای غلبه بر مشکلات و ایجاد برادری و وحدت کلمه در کشور باشد لذا رسانه‌ها و هنرمندان دغدغه‌مند ما باید در این عرصه تحقیق و پژوهش کنند و آثار عینی آن دوران طلایی را به نسل جوان مان منتقل کنند تا وحدت دوران دفاع مقدس برای همه قابل لمس و پذیرفتنی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار