مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس مطرح کرد؛

نقش کلیدی سازمان‌های مردم‌نهاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرهنگ «کوشکی» با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس می‌توانند در حوزه دفاع مقدس نقش کلیدی داشته باشند، گفت: این نهادها برگرفته از مردم و برای مردم هستند.
کد خبر: ۳۶۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ - 10November 2019

سازمان های مردم نهاد، نقش کلیدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس پیش از ظهر امروز در جلسه گردهمایی مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه ایثار و شهادت با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد بنا به شرایط و جایگاهی که از آن برخوردارند در حوزه‌های فعالیتی خود می‌توانند نقش‌آفرین باشند، اظهار داشت: این سازمان‌ها برگرفته از مردم هستند و وابستگی به نهادهای دولتی ندارند و به صورت خودجوش به فعالیت می‌پردازند.

وی ادامه داد: باید از این نهادها حمایت شود تا در مسائلی که نهادهای دولتی توان حل انها را نداریم وارد میدان شده و فعالیت نمایند.

کوشکی بیان داشت: باید از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس پشتیبانی و از آنها حمایت کرد چرا که انها می توانند در حوزه ایثار و شهادت نقش آفرین باشند و نقش آنها نیز کلیدی است و عموم مردم نیز بسیار راحت تر می توانند با این سازمان ها ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: این اداره کل در نظر دارد از تمامی سازمان های مردم نهاد دارای مجوز رسمی حمایت کند تا بتوانند در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت قدم های ارزشمندی را برداشته و تلاش کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: در جهت بهبود فعالیت های این سازمان ها باید کمیته های مختلفی در حوزه های فعالیت آنها و با عضویت خود اعضای سازمان ها تشکیل شود تا مشکلات پیشروی این سازمان ها برطرف شود و در جهت انجام فعالیت ها دغدغه نداشته باشند.

کوشکی گفت: در نظر داریم در تمامی شهرستان های استان یک سازمان مردم نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس داشته باشیم تا مشکلات و مسائل حوزه دفاع مقدس را در شهرستان ها پیگیری کنند.

در این جلسه تمامی اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت های سازمان های مردم نهاد پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها