عضو انجمن دفاع از قربانیان سلاح‌های شیمیایی مطرح کرد؛

انجمن «دفاع از قربانیان سلاح‌های شیمیایی» تنها انجمن دارای کرسی در دادگاه لاهه

محمود خباز بابیان اینکه انجمن دفاع از قربانیان سلاح‌های شیمیایی استان فارس دارای چهار هزار و 500 عضو است، گفت: این انجمن تنها انجمن جمهموری اسلامی ایران است که در دادگاه لاهه و سمینار منع گسترش سلاح‌های شیمیایی دارای کرسی است.
کد خبر: ۳۶۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ - 10November 2019

انجمن دفاع از قربانیان سلاح های شیمیایی ، تنها انجمن دارای کرسی در دادگاه لاهه استمحمود خباز، عضو انجمن دفاع از قربانیان سلاح‌های شیمیایی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز با بیان اینکه انجمن دفاع از قربانبان سلاح های شیمیایی استان فارس از سال 1382 فعالیت خود را با عضویت تعدادی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس شروع کرد، اظهار داشت: هدف از تشکیل این انجمن دفاع از حق و حقوق جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس در مجامع بین المللی و همچنین پیگیری مشکلات این جانبازان در داخل کشور است.

وی تصریح کرد: انجمن دفاع از قربانیان سلاح های شیمیایی استان فارس تنها انجمن جمهوری اسلامی ایران است که در دادگاه لاهه و سمینار بین المللی منع گسترش سلاح های شیمیایی دارای عضویت دائم و کرسی است که هر ساله با حضور در این مجامع از حق و حقوق جانبازان شیمیایی دفاع می کند. این انجمن با برگزاری جلسات مختلف با نهاد های بین المللی و برگزاری نمایشگاه توجه مجامع بین الملل را به این موضوع جلب می کند.

عضو انجمن دفاع از قربانیان سلاح های شیمیای استان فارس تصریح کرد: این انجمن با پیگیری های که انجام داده مشکلات پزشکی و دارویی جانبازان را با وجود مشکلات تحریمی حل کرده و نگذاشته است که جانبازان شیمیمایی به مشکل برخورد کنند.

خباز افزود: این انجمن دارای بیش از چهار هزار و 500 عضو است که ساماندهی حوزه های مختلف جانبازان شیمیایی از جمله برنامه های روایتگری، درمان، آموزش های اجتماعی و فرهنگی از جمله فعالیت های صورت گرفته برای این قشر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها