نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

آرمان و شعارهای جمهوری اسلامی به دنیا صادر شده است

آیت‌الله «سید‌احمد میرعمادی» گفت: امروز آرمان و شعارهای جمهوری اسلامی به دنیا صادر شده و امروز آزادی‌خواهان جهان خواستار شعارهای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۶۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 10November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سید‌احمد میرعمادی» امروز در همایش گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب تحولی بزرگ در جهان شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، شعار انقلاب‌های دیگر مادی بود، خاطرنشان کرد:  شعارهای انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب دین و فطری بود.

وی با بیان اینکه امروز آرمان و شعارهای جمهوری اسلامی به دنیا صادر شده، عنوان کرد: امروز آزادیخواهان جهان خواستار شعارهای انقلاب اسلامی هستند.

میرعمادی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته دستاوردهای بسیاری برای جهانیان و آزادی‌خواهان داشته است.

این مسئول با بیان اینکه ایران اسلامی مسیر خود را طی می‌کند و مداخله‌ای در امور کشورهای دیگر ندارد، افزود: امروز مردم دنیا به ویژه آزادی‌خواهان، خواهان شعارهای انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مفهوم قدرت را در دنیا عوض کرد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران با شکوه پشتوانه مردمی، ثابت کرد امروز قدرت در وجود مردم است و سلاح نظامی  و ثروت به تنهایی کارساز نیست.

میرعمادی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول 41 سال گذشته، ادامه داد: به حمدالله در سایه وحدت و همدلی ملت و بصیرت هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌های دشمنان تاکنون بی اثر بوده است.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان و توطئه‌های اقتصادی، افزود: تحریم آمریکا بسیاری از کشورها را از بین برد اما به حمدالله این نقشه برای ایران کارساز نبود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: در ماجرای انرژی هسته‌ای معادله این بود که هیچ کشوری مجاز به فعالیت نیست و لیبی که تمام تجهیزات هسته‌ای خود را از بین برد سرانجام سرنگون شد.

میرعمادی با اشاره به اینکه محاسبات آمریکایی ها در خصوص ایران بی‌نتیجه و اشتباه بوده، عنوان کرد: در قدرت نرم، دفاع مقدس و تحریم، تمامی معادلات به نفع ایران رقم خورد به نحوی که برخی تحلیل گران آمریکایی اظهار داشتند، سلاح تحریم دیگر برنده نیست.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار