فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور:

دنیای غرب به دنبال کمرنگ ساختن نقش خانواده است

سردار احمد خادم سیدالشهدا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص فرزندآوری گفت: دنیای غرب به دنبال کمرنگ ساختن نقش خانواده است.
کد خبر: ۳۶۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ - 10November 2019

جوانان به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج و فرزندآوری اهتمام بیشتری داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار ‌«احمد خادم سید‌الشهدا» فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در مراسم اهدای 50 قلم جهیزیه به زوجین نیازمند در دزفول‌ اظهار داشت: در بحث اشتغالزایی، لایروبی انهار و مسکن کارهای بزرگی در قرارگاه کربلا انجام شده است.

وی افزود: در زمینه‌هایی از جمله ایجاد شغل، چه در دام‌ سبک و چه در دام‌ سنگین، ایجاد شغل برای جوانان انجام شده، این وظیفه ماست که در ارتباط با خدمات رسانی به مردم عزیز کوشا باشیم.

سردار خادم سید‌الشهدا ادامه داد: در خصوص موضوع درمان حدود 100 هزار نفر، 10 هزار نفر عمل جراحی انجام و به 5 هزار نفر عینک اهدا شده‌ است.

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص فرزندآوری گفت: زوجین جوان ان‌شاالله به این امر اهتمام داشته باشند، دنیای غرب به دنبال این است که نقش مادر در خانواده را کمرنگ کند تا مادر محور خانواده نباشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از ازدواج بقای نسل است تصریح کرد: سفارش مقام معظم رهبری فرزندآوری است، کشور ما کشور پهناوری است و جمهوری اسلامی به فرزند نیاز دارد که از این کشور و میراث کشور محافظت کنند. اگر ما جوانان سلحشوری در همین شهرهای دزفول، اندیمشک و شوش نداشتیم چه کسی می خواست از ما محافظت کند.

سردار خادم سید‌الشهدا در پایان گفت: مهربانی، پاکدامنی، فروتنی، رعایت حجاب، پرورش فرزندان نیک و حسن خلق از مواردی است که باید به آنها توجه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها