مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در مازندران/ تاکنون ۴۹۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است

«عبدالمهدی حق‌شناس» از برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در مازندران خبر داد و با بیان اینکه تاکنون ۴۹۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: مهلت ارسال آثار تا هفته بسیج تمدید شده است.
کد خبر: ۳۶۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ - 11November 2019

برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در مازندران / ارسال 490 اثر به دبیرخانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه «کربلا» مازندران، ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در مازندران، اظهار داشت: این جشنواره با محور‌های دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، محرومیت‌زدایی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با اعلام هفت بخش این جشنواره، گفت: آثار ارسالی در بخش‌های عکس، گزارش، خبر، مستند، یادداشت، کلیپ و کاریکاتور و موشن‌گرافی قابل پذیرش خواهد بود و «گام دوم انقلاب» نیز بخش ویژه جشنواره به شمار می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه فراخوان جشنواره از چهار ماه قبل توزیع شده است، اظهار کرد: تاکنون ۴۹۰ اثر از ۷۰ فعال رسانه‌ای استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد آثار به سقف ۶۰۰ اثر برسد.

حق‌شناس از تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان هفته بسیج خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه به میزبانی بسیج رسانه چالوس در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی همچنین از تهیه کتاب جشنواره خبر داد و گفت: آثار منتخب و مستند و قابل انتشار در این کتاب به چاپ خواهد رسید.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران از همکاری و پشتیبانی نهاد‌های فرهنگی استان در برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، بسیج سازندگی، قرارگاه فضای مجازی، خانه مطبوعات و بسیج رسانه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری پنج دوره جشنواره در کشور خبر داد و گفت: این جشنواره برای اولین‌بار در مازندران برگزار می‌شود و انتظار داریم خبرنگاران و فعالان رسانه استقبال کنند و با آثارشان در جشنواره کشوری بدرخشند.

حق‌شناس با بیان اینکه محدودیت ارسال آثار نداریم، گفت: سال گذشته حدود ۲۰ هزار اثر به جشنواره کشوی ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار