مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

انتشار کتاب شعر «ای آبادان پر بلا، گل‌های پرپرت کو» در خوزستان

ستاره عرفانی راد گفت: کتاب شعر«ای آبادان پر بلا، گل‌های پرپرت کو» که توسط واحد ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان منتشر شده حاوی 80 قطعه شعر از «نوروز اکبری‌زادگان» است. 
کد خبر: ۳۶۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸ - 13November 2019

انتشار کتاب شعر«ای آبادان پر بلا، گل های پر پرت کو» در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه نقد آثار ادبی دفاع مقدس اظهار داشت: هیچ کس بهتر از بچه‌های نسل جنگ نمی تواند راوی خوبی برای داستان‌های دوران دفاع مقدس باشد فلذا امیدواریم هم نسل باقیمانده از جنگ بتوانند خاطرات و روایت‌های خودشان را بنویسند و هم نسل جوان نویسنده ما بتوانند از داستان‌ها و روایت‌های آن دوران طلایی بهره های لازم را ببرند.

وی افزود: کتاب شعر «ای آبادان پر بلا، گل‌های پرپرت کو» که به تازگی توسط واحد ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان منتشر شده و امروز به معرفی و نقد آن‌ می‌پردازیم یکی از آثار منتشر شده در همین حوزه است. این کتاب حاوی 80 قطعه شعر از «نوروز اکبری زادگان» است. 

عرفانی‌راد ادامه داد: این اثر با انتشارات «سرزمین نور» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به زیور چاپ آراسته شده است.

در قسمتی از کتاب و شعر «سرنوشت عاشقی» آمده است:

جنگ ما امروز جنگی دیگر است              رهنمای ما کلام رهبر است

جبهه‌ای کز هر فضیلت برتر است           جبهه علم و جهاد اکبر است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها