مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هیچ عملی در مقابل ایثار و رشادت شهدا قابل مقایسه نیست

جهانگیر پورهنگ گفت: هیچ عملی در مقابل ایثار و رشادت شهدا، قابل مقایسه نیست، اما امیدوارم با انجام خدمات ارزنده به خانواده شهدا و اجابت جابه‌جایی پیکر شهید زبیدی توانسته باشیم دل خانواده این شهید را شاد کرده باشیم.
کد خبر: ۳۶۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳ - 13November 2019

هیچ عملی در مقابل ایثار و رشادت شهدا، قابل ارزش و ارائه نیست

«جهانگیر پورهنگ» مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: در خصوص مراسم انتقال پیکر مطهر شهید «محمد زبیدی» از اروند به ماهشهر که با اعلام درخواست اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و پیگیری‌های مادر شهید برای انتقال مزار این شهید دوران دفاع مقدس به ماهشهر «محل زندگی خانواده شهید» صورت گرفت، شرکت نفت و گاز اروندان با تمام توان و پشتیبانی لجستیکی، خدماتی و فرهنگی وارد این عملیات اجرایی شد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که ارزش تکریم خانواده شهدا کمتر از تکریم مقام شهید نیست، افزود: با مدیریت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و کارکنان این اداره و حضور همه جانبه و شبانه روزی همکاران ما در مجموعه شرکت نفت و گاز اروندان عملیات خاکبرداری و انتقال پیکر و مزار این شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس با حضور عشایر منطقه و نظارت خانواده شهید به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

پورهنگ گفت: هیچ عملی در مقابل ایثار و رشادت شهدا، قابل مقایسه نیست اما امیدوارم با انجام این اقدام ناچیز توانسته باشیم دل این خانواده شهید را شاد کرده باشیم.

«محمد زبيدی» فرزند عطيه با عضویت بسیجی در 6 دی سال 59 بر اثر اصابت گلوله در آبادان به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار