فرمانده جدید سپاه بیت‌المقدس کردستان منصوب شد+ سوابق

با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار «سیدصادق حسینی» به عنوان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان منصوب شد.
کد خبر: ۳۶۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ - 12November 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، طی حکمی از سوی سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار سیدصادق حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه بیت‌المقدس کردستان منصوب شد.

آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه بیت‌المقدس استان کردستان فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهر برگزار می‌شود.

سردار حسینی، متولد سال 1342 شهرستان دهلران در 18 سالگی وارد سپاه پاسداران شد و در عملیات‌های فتح المبین‌، محرم، والفجر 3، کربلای1، کربلای 4، کربلای 5، نصر 5، نصر 7، نصر 8 شرکت داشته و سه بار نیز در جبهه‌های شلمچه، حلبچه و غرب سردشت به افتخار جانبازی نائل آمد.

وی از بنیانگذاران نخستین گردان مردمی با عنوان گردان 505 محرم و تیپ 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام بوده و در سال 1367 موفق شده دوره سوم دافوس را طی کند.

مسئول اطلاعات قرارگاه امیرالمومنین(ع)، جانشین تیپ یازده امیرالمومنین(ع)، فرمانده پایگاه کشوری آبدانان، فرمانده تیپ امیرالمومنین(ع) و فرمانده ارشد سپاه در استان ایلام، فرمانده تیپ انصار الحسین و فرمانده ارشد سپاه در استان همدان از جمله مسئولیت‌های سردار «حسینی» است.

سردار «حسینی» از دی‌ سال گذشته تاکنون معاون اجرایی فرماندهی کل سپاه در قرارگاه امام حسین(ع) بود و پیش‌تر نیز به مدت 10 سال و 6 ماه فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام را بر عهده داشت.

سردار محمدحسین رجبی از دی‌ سال ۸۹ تاکنون فرماندهی قرارگاه استانی شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس کردستان را برعهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار