مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری نخستین یادواره «شهدای رسانه‌» استان بوشهر

«عبدالله نجفی» گفت: با توجه به نقش مهم و موثر خبرنگاران استان بوشهر در عرصه ایثار و شهادت نخستین یادواره شهدای رسانه استان بوشهر ۱۵ آذر در مرکز استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ - 12November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نجفی» مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر امروز (سه‌شنبه) در نشست کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی کنگره سرداران و دو هزار و ۱۲۱ شهید استان بوشهر با بیان اینکه این کنگره در ۲۵ دی‌ماه امسال برگزار می‌شود اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره سرداران و دو هزا رو ۱۲۱ شهید استان بوشهر برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، اجتماعی و علمی تدارک دیده شده است.

وی، با بیان اینکه تا قبل از برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود گفت: یادواره شهداء در قشر‌های مختلف جامعه مورد توجه قرار دارد که این یادواره در شهر‌ها و مناطق مختلف استان تدارک دیده شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با قدردانی از اصحاب رسانه استان به نقش مهم خبرنگاران در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و افزود: اصحاب رسانه در عرصه‌های گوناگون نقش آفرین هستند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله رسالت‌های آنان است.

نجفی تولید، تهیه و تدوین گزارش خبری در راستای فرهنگ ایثار و شهادت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: یکی از رسالت‌های کمیته فرهنگی کنگره سرداران و دو هزار و ۱۲۱ شهید استان تولید آثار فاخر در بخش‌های خبر، گزارش و فضا‌های مجازی و فرهنگی است.

وی از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به نقش مهم و موثر خبرنگاران استان بوشهر در عرصه ایثار و شهادت نخستین یادواره شهدای رسانه استان بوشهر ۱۵ آذر در مرکز استان برگزار می‌شود.

نجفی تاکید کرد: بسیج رسانه از ایده‌ها و خلاقیت‌های اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی در برپایی یادواره شش شهید رسانه استان بوشهر استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها