رضایی:

کمک به محرومین یک جهاد و عبادت است/ محرومیت‌زدایی باید بر مبنای توانمندسازی باشد

رئیس ستاد توانمندسازی مناطق محروم کشور گفت: امروز کمک به محرومین یک جهاد و عبادت است و خیرین مجاهدین فی سبیل‌الله در برابر فشارهای بین‌المللی هستند.
کد خبر: ۳۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ - 12November 2019
کمک به محرومین یک جهاد و عبادت است/ محرومیت‌زدایی باید مبنای توانمند سازی باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، محسن رضایی رییس ستاد توانمندسازی مناطق محروم کشور در همایش خیرین ستاد توانمندسازی مناطق محروم خراسان شمالی اظهار داشت: مردم امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه و اجحاف‌های بین‌المللی در کنار یکدیگر هستند. 
 
وی با اشاره به اینکه هر انسان دادستان زندگی دارد، گفت: کسانی که دادستان زندگی خود را به خوبی بنویسند همیشه در تاریخ ماندگار خواهند شد و کسانی که دادستان خود را به خوبی ننویسند فراموش خواهند شد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: رسیدگی به محرومین از نظر اسلام و قرآن به قدری مهم است که حضرت علی (ع) در نماز انگشتر خود را به نیازمند دادند. 
 
وی با بیان اینکه ما در انقلاب اسلامی دست به بازیابی زدیم اما دشمن ناجوانمردانه برای متوقف کردن ما تلاش‌های فراوانی کرد، گفت: تلاش دشمنان این بود  که فروش نفت ما را کاهش دهد اما نتوانست.
 
رضایی گفت: امروز کمک به محرومین یک جهاد و عبادت است و خیرین مجاهدین فی سبیل‌الله در برابر فشارهای بین‌المللی هستند.
 
رییس ستاد توانمند سازی مناطق محروم کشور خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی نباید باعث توسعه فقر، گداپروری و ایجاد تنبلی و تایید راحت طلبی باشد، بلکه باید مبنای توانمند سازی باشد؛ باید کاری کنیم که هر جا کاری صورت گرفت مردم این کار را ادامه دهند و آبادانی ایجاد کنند. 
 
وی ادامه داد: نباید زمانی که گروهای جهادی به روستایی می‌روند مردم تماشگر باشند بلکه باید مردم در این کار کمک کنند. 
 
رضایی گفت: امروز ما باید فقر زدایی کنیم نه اینکه فقیر زدایی کنیم اگر فقر را ریشه کن کنیم آبادانی ایجاد خواهد شد. 
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها