نمایش اقتدار ارتش(۵۳)/ فرمانده قرارگاه تاکتیکی نهاجا در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جنگنده‌های ما قابلیت رقابت با هواپیماهای نسل جدید را دارند/ آمادگی نهاجا برای انجام هر نوع عملیات

فرمانده قرارگاه تاکتیکی نیروی هوایی ارتش در منطقه رزمایش محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه غالب تجهیزات و تسلیحات جنگنده‌های یگان هوایی ما تغییر کرده است، گفت: جنگنده‌های ما قابلیت رقابت با هواپیماهای نسل جدید را دارند.
کد خبر: ۳۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ - 28December 2014

جنگنده‌های ما قابلیت رقابت با هواپیماهای نسل جدید را دارند/ آمادگی نهاجا برای انجام هر نوع عملیات

امیر خلبان مجید پیرهادی فرمانده قرارگاه تاکتیکی نیروی هوایی ارتش در منطقه رزمایش محمد رسولالله(ص) در گفتوگو با خبرنگار دفاعی دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش ارتش، با اشاره به نقش و توانمندی نیروی هوایی در نبرهای احتمالی، اظهار داشت: جنگهای اخیر ثابت کرده است نیروهای هوایی مهمترین نقش را در عرصه منازعات ایفا میکنند.

وی افزود: ما به عنوان نیروی هوایی ارتش، آمادی اجرای هرگونه عملیات آفندی و پدافندی و حتی پشتیبانی نیروهای سهگانه ارتش را داریم.

امیر پیرهادی با اشاره به توانمندیهای این نیرو در عرصه پاسخگویی به دشمن تصریح کرد: برخی تصور میکنند چون هواپیماهای ما جدید نیستند، لذا قابلیت لازم را هم ندارند. اما باید بگویم با این جنگندهها، آمادگی لازم را برای مقابله با هر نوع تهدید را داریم.

وی با بیان اینکه تمامی سیستمهای این جنگندهها بهینهسازی شده است، تصریح کرد: غالب تجهیزات و تسلیحات جنگندههای یگان هوایی ما تغییر کرده است؛ بهطوریکه قابلیت رقابت ما هواپیماهای نسل جدید را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها