در نشست نماینده ولی فقیه در بوشهر با فرمانده ارتش مطرح شد:

حمایت از نیروهای مسلح حمایت از دیانت و هویت ملی است

آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» حمایت از نیرو‌های مسلح را حمایت از دیانت و هویت ملی برشمرد و گفت: خدمت به نیرو‌های مسلح مایه افتخار است.
کد خبر: ۳۷۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ - 13November 2019

خدمت و حمایت از نیروهای مسلح عبادت تلقی می شود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری»  امروز (چهارشنبه) در نشست با امیر سرلشکر «سید‌عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر با بیان اینکه همه آحاد و اقشار جامعه از نیروهای مسلح استان حمایت و پشتیبانی می‌کنند اظهار داشت: نیروهای مسلح باید احساس کنند تمام جامعه در همه رده‌ها پشتیبان آنان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه روحانیت به‌طور کامل از نیروهای مسلح حمایت می‌کند گفت: در حوزه تولیدات دانش بنیان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فضای مطلوبی در استان حاکم است و در تامین تجهیزات نظامی مورد نیاز نیروهای مسلح توان شرکت‌های دانش بنیان پاسخگوی آنان است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان پشتوانه علمی تولید محصولات نظامی هستند افزود: قشرهای مختلف مردم استان بوشهر به عنوان ستون محکمی برای پشتوانه نیروهای مسلح محسوب می‌شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری از وجود بیش از یک‌میلیون و 100 هزار نفر پشتوانه نیروهای مسلح در استان خبر داد و بیان کرد: وجود علما و سرداران در ادوار مختلف تاریخی، نشان از جایگاه استان بوشهر در دفاع از دین و ارزش‌های دینی و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: با وجود نیروهای مسلح توانمند با پشتوانه سپاه و بسیج و نیروهای مردمی، اگر مسئله‌ای رخ دهد بدون شک استان بوشهر یک‌میلیون و 100 هزار نفر سرباز دارد چرا که همه وظیفه خودشان می‌دانند از این آب و خاک دفاع کنند.

امام جمعه بوشهر، دفاع از حریم، دین و میهن را از تاکیدات مردم انقلابی و ولایت‌مدار این استان دانست و خاطر نشان کرد: همه مردم بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند چراکه ولایتمداری در استان نهادینه شده و مردم استان همواره برای دفاع از این سرزمین آماده هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه پدافند غیرعامل رتبه ممتازی در کشور دارد، افزود: با توجه به ظرفیت استان بوشهر، حوزه پدافند غیرعامل  این استان سنگین‌تر از جاهای دیگر است که با توسعه زیرساخت‌ها این جایگاه بهبود و ارتقاء یافت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امنیت استان بوشهر را مطلوب و پایدار دانست و تاکید کرد: با تعامل و همدلی نیروهای مسلح، نظامی، انتظامی، امنیتی، مسئولان و مردم، امنیت فوق‌العاده‌ مطلوبی در استان حکم‌فرما است.

وی با اشاره به جایگاه استان در انقلاب و دفاع مقدس خاطر نشان کرد: به اندازه روزهای هشت سال دفاع مقدس، بوشهر و خارگ توسط رژیم بعثی عراق بمباران شد و مردم بوشهر گذشته از حفاظت از حوزه هوایی و دریایی، یکی از استان‌های ممتاز  در اعزام نیروها به جبهه‌های نبرد بود چراکه شهداء نسبت به جمعیت استان در هشت سال دفاع مقدس فوق‌العاده زیاد است.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه استان بوشهر از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی فناوری و نظامی، استانی استراتژیک است گفت: علاوه بر آن، این استان در عرصه اقتصاد دانش بنیان الگوست.

وی حمایت از نیروهای مسلح را حمایت از دیانت و هویت ملی دانست و گفت: نیروهای مسلح استان بوشهر ضمن توجه به برنامه‌های دانش بنیان، و داشتن آمادگی بالای دفاعی و روحی در برنامه‌ها و طرح‌‌های خود موفق عمل می‌کنند که مایه اقتدار و افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها