برگزاری ششمین آیین بزرگداشت شهید «منصور مسلمی‌ سواری» در اهواز

ششمین آیین بزرگداشت شهادت «منصور مسلمی سواری» شهید مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در کلانشهر اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 13November 2019

برگزاری ششمین آیین بزرگداشت شهادت «منصور مسلمی‌ سواری» در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، ششمین آیین بزرگداشت شهادت «منصور مسلمی‌ سواری» شهید مدافع حرم خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در کلانشهر اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی» برگزار شد.

 این آئین معنوی عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم خوزستان به ویژه جوانان اهوازی در مسجد جوادالائمه اهواز واقع در پادادشهر برگزار شد.

 در این مراسم که خانواده معظم شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند سردار«احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا به سخنرانی پرداخت.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید «منصور مسلمی سواری»، دوم خردادماه سال 1360 در یک خانواده پرجمعیت در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان استان خوزستان دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی همزمان با هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه جمعی از دوستان افغانستانی خود به این کشور رفت و در روز دوم آبان‌ سال 1392 همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون (س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها