مشاور امور ایثارگران استانداری قم مطرح کرد؛

ضرورت رسیدگی به امور خاص ایثارگران

محمدرضا گروسی بر ضرورت رسیدگی به امور خاص ایثارگران تاکید کرد.
کد خبر: ۳۷۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 13November 2019

ضرورت توجه ویژه به افراد داری مشکلات حاد از سوی بنیاد شهید قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، محمدرضا گروسی مشاور امور ایثارگران استانداری قم در نشست با مدیرکل بنیاد شهید قم، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار مسئولان استان دانست و افزود: استاندار قم بر لزوم رسیدگی امور خاص ایثارگران تاکید کرده است.

گروسی بیان داشت: انتظار این است که بنیاد شهید و امور ایثارگران قم درمورد افرادی که دچار مشکلات حاد هستند خدمات ویژه ارائه دهد تا از رخ دادن اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

مشاور امور ایثارگران استاندار قم همچنین با بیان اینکه برخی بهره‌برداری‌های رسانه‌ای، دشمن شادکن است، گفت: اصحاب انقلاب و نظام از وقوع خودسوزی خوشحال نمی‌شوند و آن را دستاویز تسویه‌حساب‌های سیاسی قرار نمی‌دهند.

گروسی تصریح کرد: اگر استاندار قم به این نتیجه برسد که تعلل و کوتاهی از سوی هر یک از مسئولان اداره‌ها به‌خصوص در رابطه با خانواده معظم شهدا صورت گرفته باشد نسبت به برخورد قاطع و قانونی با فرد خاطی درنگ نخواهد کرد.

وی با اشاره به تأکیدات استاندار قم بر ارتباط شایسته با رسانه‌های دلسوز و متعهد به انقلاب و نظام، بر تنویر افکار عمومی در رابطه با خودسوزی‌های اخیر تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی در این زمینه باید با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار